|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Pubers. G'dag nieuwengelingen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Voor jullie allebei: Meestal wel, haha! It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote:Hmmm... dat verandert de zaak. Je bent toch wel onder de 12 he? [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 15-04-2003 18:21] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Sinds wanneer ben jij een oudere man? Maarre, welkom newbies I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Haha neej k ben 16... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: zorg dan dat je snel 50 posts hebt en post dan een foto van je zelf in het daarvoor bedoelde topic. Daarna praten we verder. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Hahaah ben een beetje te nieuw... k weet nie egt hoe dat werkt met die posts... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
En van welke bands houd je ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Uhm... Slayer, Morbid Angel, Enfeeble vooral... Owh ja en Guns 'n Roses!! It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
Slayer en morbid angel .. zeer goed bezig!! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Thnx... wel goed voor zo'n jonkie he? Haha... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: hehe...dan ben ik geen oude man quote: SLAYOOOOOOORRR! Morbid Angel ...G...G...Guns 'n Roses |
|
quote: Haha, perfecto mundo! Nu nog die foto Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Haha, nee je bent niet oud... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: Haha, nog maar heel ff!!! It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
Nu ken je Slechtheid nog steeds niet he... |
|
quote: nou... nee... vertel, heb ik wat gemist? It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
Veel, en toch weinig. |
|
quote: |
|
quote: I see... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
HEUY!!!! PPPPFFFFHHHGGGGGG........Moet ik me ook introduceren?????......TJOKKEFOLL |
|
quote: zegt genoeg |
|
quote: Sjezus die nieuwelingen zijn even oud als mijn zusje *counting the months wich are left of my teenagehood* |
|
quote: HEUY!!!! Ah...gelukkig, dan kan ik nu tenminste weer terug naar de orde van de dag |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |