![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Pubers. ![]() G'dag nieuwengelingen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Voor jullie allebei: Meestal wel, haha! ![]() It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... ![]() |
|
quote:Hmmm... dat verandert de zaak. ![]() ![]() Je bent toch wel onder de 12 he? [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 15-04-2003 18:21] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Sinds wanneer ben jij een oudere man? ![]() Maarre, welkom newbies I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote: Haha neej k ben 16... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... ![]() |
|
quote: zorg dan dat je snel 50 posts hebt en post dan een foto van je zelf in het daarvoor bedoelde topic. Daarna praten we verder. ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: Hahaah ben een beetje te nieuw... k weet nie egt hoe dat werkt met die posts... ![]() It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... ![]() |
|
En van welke bands houd je ? Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote: Uhm... Slayer, Morbid Angel, Enfeeble ![]() ![]() It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... ![]() |
|
Slayer en morbid angel .. zeer goed bezig!! Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote: Thnx... ![]() It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... ![]() |
|
quote: hehe...dan ben ik geen oude man ![]() quote: SLAYOOOOOOORRR! Morbid Angel ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Haha, perfecto mundo! Nu nog die foto ![]() ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote: Haha, nee je bent niet oud... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... ![]() |
|
quote: Haha, nog maar heel ff!!! ![]() It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... ![]() |
|
Nu ken je Slechtheid nog steeds niet he... ![]() |
|
quote: nou... nee... vertel, heb ik wat gemist? ![]() It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... ![]() |
|
Veel, en toch weinig. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: I see... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... ![]() |
|
HEUY!!!! PPPPFFFFHHHGGGGGG........Moet ik me ook introduceren?????......TJOKKEFOLL ![]() ![]() ![]() |
|
quote: zegt genoeg ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Sjezus die nieuwelingen zijn even oud als mijn zusje ![]() *counting the months wich are left of my teenagehood* ![]() |
|
quote: HEUY!!!! Ah...gelukkig, dan kan ik nu tenminste weer terug naar de orde van de dag ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |