|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Geen idee. Kan best. Ben best beroemd hoor. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Verkiezingen zijn voorbij er er is niks op tv? "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
quote:de verveling slaat toe Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: en dan kom je hier naar toe? Dan verveel je je wel heel erg |
|
quote:tja ik ga maar weer eens wat doen met mijn leven.. the nutty professor kijken owh beetje off topic Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: haha, nee jij bent geen sufkut :D top dat je hier ook zit, ik zit meestal bij spiritualiteit, levensbeschouwing, en mistiek, da's zo'n beetje het forum wat 't meest bij ons past denk ik, groetjes! Bart sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I... |
|
dubbelpost, sorry! [Dit bericht is gewijzigd door Mordon op 28-01-2003 10:30] sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I... |
|
Weest welkom! |
|
quote: Dan ga k daar even kijken, want ik heb nog niet alles onder zocht K moet ook ff wennen aan dit forum.. quote: Emz.. wat valt er te vertellen?? K ben zielig, want iedereen op m'n school krijgt Valentijns rozen (met valentijn) en ik niet En voor de rest: K ben 14 (bijna 15!!!) zit in de 3de, stomme klas. And Music is my live!! quote: Hail nog wel K ben niet speciaal ofzow!! Zow, k heb nu wel zon beetje op alles gereageerd denk k... Dwyer Fae Ceallach Some days I cry alone, But I know I'm not the only one -- Nothing wrong in my fanatsyworld... |
|
Heb je een vriend? Zo nee: Foto! |
|
quote: quote: Je moeder. |
|
quote:Rekt 't niet dan scheurt 't wel. Enne, ik heb al 2 maanden niet geneukt. Laat mij verdomme ook ff. |
|
voor slechtheid: site-searchen helpt |
|
Ja hoor. Verneuk het maar weer totaal. |
|
quote:Dude niet kieskeurig zijn, het is jouw leeftijdsgroep ... |
|
lol, sorry dude |
|
quote: |
|
quote: Hoezo? ze heeft toch een leuk koppie? (naja, smaken verschillen) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:Alleen een leuk koppie is geen garantie voor spetterend stomende sex. |
|
quote: is that all you can think about? |
|
quote: LZit ik lekker rustig te lezen, zie ik opeens me kop in het forum, man ik schrok! Jah, emz.. het is niet me beste foto, maar er zijn nog veel slechtere. En nee, ik heb nog geen vriend, maar k heb liever iemand die ik ook in het echt ken! Dwyer Fae Ceallach Some days I cry alone, But I know I'm not the only one -- Nothing wrong in my fanatsyworld... |
|
quote: meetten? |
|
quote:Ja. |
|
mensen wat zijn jullie sexueel gefrustreerd, tvalt wel op zeg "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |