|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hoe hete je eerst dan? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
karnivoor dus |
|
Die eikel van Vazal? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Met die ouwe nick was alleen de onzin te zien ofzo |
|
nee maar had ook nog eens genoeg van die naam en aangezin ik nu geen onzin kan zien scheelt het me een hoop irritatie hehehe |
|
Kun je dan niet ff onder je nieuwe nick zetten wat je oude was? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Karnivoor was leuker dude. |
|
Ik ben heel erg benieuwd hoe lang het duurt voor je een keer oftopic gaat Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
hehehe ik doe mn best maar alsk zelf loop te zeiken dat iedereen offtopic zit en het dan zelf ook ga doen... dan mag de eerste de beste mod me bannen |
|
Mooi! die gaan we onthouden!...weet je dat je nu ook al best wel oftopic bent? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
neeeeeee |
|
Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Welkom n00b |
|
veel nieuwe mensen hier "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Nou nou. Word nog gezellig. Daar drinken we op Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
halloo newbies HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
tis bijna vol, maar hier kun je je aanmelden |
|
ik ben ook aankomen wandelen uit Mt. Doom en klaar om jullie allemaal mee te sleuren in de diepste poelen van de hel.. nee...leuk hier te zijn...zie er trui uit kben Jeroen...misschien dat sommigen mij kennen als Wolfgard van Metalfan (waar ik mod van ben, dus waag het eens af te kraken) ik ben satanist , hou van alle soorten metal voornamelijk black (van burzum tot Dimmu Borgir) okey dat about it...grenzeloos heerschen dan maar "Ach jongen, de wereld is toch al kapot!" |
|
tijd voor bier |
|
Nee, dat mag niet van satan Ik, Wil Schuurman |
|
satan zit hier niet meer, nog steeds tijd voor bier |
|
er is wel een user die Satan heet |
|
lezen: niet meer |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |