|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
alleen ff checken of me icon werkt, miste een -mag n slash\\niet- bagger me icon werkt niet. raaagh!! i'm gonna get myself some [Dit bericht is gewijzigd door littercan op 17-01-2003 22:21] fortune make history, pain makes memorie |
|
Regel 1: Niet dubbelposten Zoek maar een ander icoon want klaarblijkelijk werkt-ie niet. [edit]was ff de definitie van slowchatten kwijt [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Sjaan op 17-01-2003 22:22] Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
merci voor de verwelkoming meli mar,mor je kent me toch al?Anyway ,voor alle anderen die het niet aangaat,ik zin dus Nick "Butcher" Vermote en je goat gieder allemol nog wel van me oorn,of da je mu west-vlams gao verstaon is u twuk anders.... favoriete bands zijn Iron Maiden,Six Feet Under,Necrophagia,Immortal,Mortician,Marduk, Cannibal Corpse,Aborted, oude megadeth,oude sepultura,Vader,wurdulak,gorelord(ok,da's een solo-project),Ravenous,Infernal decay(rip),Boiling Remains(hoeveel krijg ik voor die reclame,thomas?),en andere zware en/of extreme gevallen muzikale activeiten:voorlopig zo goed als nihil,binnenkort materiaal schrijven voor een solo-cd onder de naam Splattered en dan ook nog bassen bij een nieuwe band die op het juiste moment zal geintroduceerd worden.. andere hobbies/interesses hobbies:videogames,horror,gore,gitaar,forums volzeveren,zagen,wrestling,headbangen,films die zich niet Te serieus nemen(space balls,monty python,austin powers,hot shots,brain-dead,enz...)meer zagen.....blablabla Death is not the end !!! Gore Forever !!! |
|
welkom, dudes and dudettes welkom bij deze sekte |
|
Hey! Ik ben nieuw hier! Hail Oceanborn! I have great faith in fools, self-confidence my friends call it |
|
quote: Weet je, een iets uitgebreidere introductie zou geen kwaad kunnen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Een origineler usericon ook niet Zenial |
|
Okee voor iedere nieuwkomer: van harte welkom bij deze "sekte" En voor iedereen die mij weer wil dissen: gaat uwen gang, ik houdt u niet tegen; ik zal dan zelfs meehelpen!!! Maar dat weten de meesten van jullie misschien al wel... Wishmaster in ieder geval wel FREEZE |
|
quote:Argh, yes were ne westvloamin derbie, wellekomn bie da garde Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Hmmpfh iemand die alleen vlaams lult waardoor je je nog moet gaan inspannen om het te kunnen lezen en iemand die niet weet dat "ik" ook een "i" bevat. Het zal zo wel horen..... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Welkom nieuwelingen! Zoals jullie al doorhadden door voorgaande post is Kramy hier het luie varken [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-01-2003 20:51] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Welkom.. lui... dat u maar veel van uw kostbare tijd mag verdoen of dit aftandse forum.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
Hallo, Ik ben Keu, DJ KEU! |
|
quote: zo lui ben ik niet hoor... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Welkom. En euhm...wat "DJ" jij zoal? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
heah ik ben hier sinds ehm 2a3 dagen ofzo dus nieuw. heb weinig te lullen over mezelf maarjah speel gitaar luister death black melodic trash metal luister NIET naar nu metal trance harcore (ofzoiets ) enzovoort. maarjah ehm dat was het wel hail and kill |
|
Welkom nOOb's |
|
quote:True. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ja, dit topic zocht ik, ik ben dus Alfred, dichter/kunstenaar van beroep. En ik intreseer me sinds een tijdje steeds meer in de "extreme" en "hardere" vormen van muziek. Daarom kijk ik sinds een tijdje af en toe op dit forum, en heb maar besloten om mijzelf te registeren! |
|
Heuy |
|
quote: het is THRASH!!!! imbiciel kijk als jij trash luisterd moet jij weten Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Welkom Metal heerst |
|
quote: ej homo zit hem niet uit telullen hij luisterd naar black en death metal he's welcom Metal heerst |
|
quote:Heuy doe ff rustig tegen onze nieuwe leden. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |