|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: het is ook maar herrinert na een vage dag waarvan ik het thanatos optreden alweer vergeten ben "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: de bands waren geweldig,(lees destruction was krieg) het vrouwenvolk ook, alleen ging je zo zweten van die hitte. tering wat stonken mijn kleren de dag erna "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: ja en, staat weinig echte metal in die lijst |
|
welkom nieuwelingen! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
hallo mensen ik is nieuw hier! leuke site dit,ik internet weinig maar dit is wel gaaf. iets over mezelf: ben 22 zonder metal kan ik niet leven, hou het meest can black metal en dan vooral vn mayhem,darkthrone,nargaroth,dark funeral enz, groeten en jan |
|
je nick is zeer true. welkom. |
|
in het newbietopic zitten allemaal vaste zetemmers "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
heey mensen ik ben dus nieuw (tada) ik ben ook nog niet zo'n oerliefhebber van metal kluister t pas... mede dankzij she devil dus kom maar met liedjes dan doek ze downloade! verder speel ik gitaar enzo ... |
|
quote: welkom wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ja welkom nieuwelingen Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
owkee dit is ff een check of mijn icon werkt.. |
|
nu zijt welle kome .... |
|
Goeieavond, zijt gij, by any chance, een hitsige snol??? (moest ik van rasputin vragen ) And my marlboro light |
|
quote:Ik ken iemand die jij kent! |
|
Ik zal me ook dan maar even voorstellen. Hoi! Ik ben Yeep. 26, Utrecht, Programmeur, bijna alle soorten metal (behalve die hele vage black metal waarvan mensen die er wel van houden vaak over zeuren dat het de enigste juiste vorm van Black Metal is). |
|
quote:Oh great, nog een ITer (jaja.. hier nog een) bijna alle soorten metal (behalve die hele vage black metal waarvan mensen die er wel van houden vaak over zeuren dat het de enigste juiste vorm van Black Metal is).[/quote]Slecht nieuws voor je.. het zit hier vol met mensen die denken dat 'hun' metal de enige juist vorm van metal is. Maarreh.. welkom! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: download dan alle albums van soilwork en welkom Metal heerst |
|
quote: en jij ook welkom he Metal heerst |
|
quote: Nee nee, dan gaat het helemaal de verkeerde kant op... De eerste 4 cd's van Metallica zijn een betere keuze, en die kun je stuk voor stuk bij She-Devil gaan luisteren! Welkom nieuwelingen! |
|
quote: working on it wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: gij poser Je moeder. |
|
quote:die zit! welkom vent! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
heeeeej toeters ik ben hier dus nieuw groetjes i'm so gothic i'm dead. |
|
vertel es wat meer hee verrek max u hier, nooit meer op het marlijnforum? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 07-04-2003 0:18] Je moeder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |