|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
ik weet nog iemand die een rat kwijt wil...heel lief wit beestje van een half jaar denk ik dat Siske heet... I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote:Ow, nog gefeliciteerd met je verjaardag, en doe je vriendin de groeten Tot vanavond! |
|
k heb er ook een gehad, hij was super lief !!! maar op een avond had ik zijn kooitje niet goed dicht gedaan en toen issie de in de stal gaan wonen denk ikmijn moeder haat de beesten metheel haar hart, dus ik heb er maar geen meer gekocht wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:van moeders moet je niks aantrekken, heb ik ook niet gedaan We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Hm ik heb 3 ratten, een rexje, een gewone en een soort siamees, het zijn echt schattige diertjes Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik heb een broer , telt dat ook? Hij heet wouter, en is best lief hoor, maar als je hem even uit z'n kooitje haalt begint ie altijd te bijten en overal te poepen... (sorry voor dit Off-Topic gezeur) |
|
quote:Wat zijn we weer orgineel met de namen... |
|
Hahahahahahahah, ik weet t, ik ben geliefd hahahahahahhahah, help m'n vriendjes de winter door |
|
Miffy met op de voorgrond de staart van Chups. |
|
Zelf heb ik geen rat, maar het zijn inderdaad heerschende beesten! |
|
en rat van een vriend van mij is overleden. Maar we hebben em in de vriezer gedaan ( de rat) en daar wacht hij geduldig op zijn begrafenis tussen de hertog jannetjes. MINIMUIS R.I.P. I am the 1%. |
|
heb wel eens een rat in m'n achtertuin gezien, toen dacht ik dat het een muis was en stuurde er een kat van ons achteraan. ik keek nog eens goed, zag dat de "muis" toch wel erg groot was en heb de kat maar gauw weg gegrist. ratten, tsja, niet aan mij besteed. Oud Vuil. |
|
Een vriendin van me heeft er 12 ofzo, stinken man!!! Vieze dingesjes |
|
'k heb er wel twee opengesneden, telt dat ook? Maar goed, ik heb zelf geen ratten dus, maar ik heb er ook niet zoveel problemen mee, maar als ze zo door he mouwen en over je heen klauteren, vorl ik me er ook niet echt gemakkelijk bij Als kind heb ik wel gerbils gehad, die waren wel cool En wat betreft die dode rat, je kan em ook op sterk water zetten (of formaline, is goedkoper), heb ik ook gedaan met een doodgeboren puppy, ziet er cool uit (ook al vinden sommigen het misschien wat luguber ). NP: Domine - Dawn Of A New Day (A Celtic Requiem) For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Ratten zijn leuke dieren! Ik heb er 8 ofzo in totaal gehad jammer alleen dat ze zo snel kanker krijgen, er zijn er bij mij maar 2 of 3 echt door ouderdom gestorven........ We hebben wel bij de dierenarts gevraagd voor een operatie enzo, maar omdat ze zo klein zijn is da nogal lastig soms. En zelfs dan nog kunnen ze het na een maand weer hebben dus dat schiet dan ook niet echt op....... Het viel me trouwens wel op dat ze nog best lang met zo'n enorm gezwel rond kunnen lopen zonder er echt last van te hebben, die dingen worden echt groot soms! Maar verder zijn het idd coole beesten, ik heb er nu geen meer, vanwege de reden dat ze dus gewoon zo snel kanker krijgen, dat is echt balen wel Blinded by Fear of Life... |
|
quote: ja nu je het zegt, een vriend van me, zijn ratten kregen ook gezwellen en stierven daaraan Is dat dan zo veel voorkomend bij ratten ? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik heb ook een ratje!! Hij heet Harrie HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
quote: Ja, helaas wel dus Dat komt omdat de meeste tamme ratten tegenwoordig afstammen van labaratoriumratten, die werden gefokt om kanker te krijgen zit dus in de genen zeg maar......... Echt vervelend, maar je doet er niks aan volgens mij........ Blinded by Fear of Life... |
|
ik heb al heel veel ratten gehad maar ik heb ze meestal maar een half uurtje ofzo en dan is ie dood,want ik voer me python nl ratten .sorry maar die moet ook eten welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
Ik kwam laatst een rat tegen tussen een hoop puin en het beestje schrok zich bijna letterlijk dood! |
|
Ik koop per maand ongeveer 150 ratten.M'n vriezer ligt er vol mee.Ik gebruik ze als voer voor m'n varanen.Ik koop ze diepvries in,dus hoef ze zelf niet meer dood te meppen my signature........ |
|
quote: hmmm Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik heb een cavia... Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Hmm, ratten hebben sowieso niet zo'n lang leven (3 jaar ofzo), dat van die gezwellen wist ik niet, maar ja, sterven aan kanker is vaak (niet altijd natuurlijk) ook een vorm van sterven aan ouderdom. NP: Domine - Dawn Of A New Day (A Celtic Requiem) For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
moet je met die knaagdieren, geef mij maar een hond ofzo "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |