|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
LOL |
|
Hey people, zoek het tjokkefoll- of het lul-topic even op svp. Daar zijn ze voor bedoeld. |
|
ja, cummie houdt je dan ook aan de regels.... |
|
ik heb ook een rat! Je moeder. |
|
quote:ach gut wat lief :p...maar van wie is die voorpoot die op spatie drukt? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Weer eens ff kijken hoe t mee mijn vriendjes gaat |
|
quote: Die ineengekrulde staarten zijn mooi! the only pleasure is pain |
|
das zeker een gave foto |
|
digitale camera van me broer gejat, nu nog kijken hoe het werkt....ik verwacht de foto's einde middag/begin avond We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
damn, wat een kutkwaliteit... We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
let wel, het is een kutkwaliteit zoals je al ziet, en het zijn nogal donkere en kleine fototjes geworden... hier valt Charlotte mijn schouder aan er komen er zo meer, als ik die terug heb gevonden... [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 10-03-2003 21:00] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
het vlucht het bijt... het klimt : We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
morgen komen de mooisten...kan nu niet omdat ik NU op dit moment hardhandig word weggewerkt door me pa We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Dit zijn leuke fotookes hoor |
|
het zijn echt zulke nieuwsgierige wijsneuserige lieve beestjes [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 11-03-2003 8:13] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Je moeder. |
|
Ooit een rat in een zak gedaan en mee naar huis genomen. Ik had hem onder m'n bed gelegd [in zak en al dus] en was hem vergeten. Moeders klagen over de stank waar geen oorzaak voor leek. Oja, de rat in de zak! Morsdood dus. Maar ik wil er weer een! |
|
quote:wat zielig, barbaar!!!! de volgende wel uit de zak halen graag [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 11-03-2003 15:09] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Ik hoop dat ik 'em niet vergeet, want anders kost het klauwen vol geld. |
|
quote:OMG ... lekker voorzichtig met leven Slechtheid, niets voor niets die naam gekozen zeker I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
damn, Charlotte is net van me schouder gedonderd...dacht dat ze wel over lucht kon lopen ofzo ...gelukkig landde ze op me bed, waardoor verder ongemak voorkomen is We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Mijn rat gaat altijd over de piano lopen als ik erop speel. muzikaal beest HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
u heerscht! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
mijn ratten zitten nu rustig te snuffelen kheb iets ontdekt, als de ene bovenop de kooi zit en je houd 2 handen evenver van der vandaan gaat ze likken aan de linkerhand "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |