|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
me ratje Nala zit in der oestrus-periode...krols voor leken over rug aaien en der oortjes gaan wapperen, ze stijgt nog net niet op als dombo hehe We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: niet? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Vannacht was er weer een ratje van de openstaande kooi afgevallen. Ik werd om 9 uur wakker en ik hoorde wat gerommel op mijn kamer, ik denk dat zullen mijn ouders wel zijn. Ineens flikkerde er een hele zooi op de grond. Bleek dat mijn ratje over mijn bureau heeft gelopen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Grrr....k heb ratten onder m'n huis, en loopt door naar de buren... binnenkort komt de gemeente ze vergiftigen....opgeruimd staat netjes |
|
Deze middag spel in het huishouden: Mialee en Wink weer kwaad op me. Grondige kuis van hun terrarium en dit vinden ze echt niet leuk. Werken ze een week om alles lekker gortig te gooien en kuis ik het dan op Kunnen ze weer herbeginnen Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
m'n nieuwste aanwinst: Arwen Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
jouw broek?? |
|
quote: ja,mn broek Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: ok, ik geef toe. de vraag was niet erg ontopic hè? |
|
quote: Het gaat om dat kleine beestje dat over mn schoot kruipt Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: ahhhh ok! nu snap ik 'em |
|
quote: 't is een schatje jaja,jij ook Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: je kent me niet eens! (geloof ik. damn. scary shit...) |
|
quote: wat niet is kan nog komen Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: ...is dit een aanzoek?? |
|
quote: See you @ Graspop? Moet ik eowyn en Arwen missen Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Denk het niet. misschien waldrock of dynamo. of baroeg 12 juni (geloof ik) or whatever |
|
quote: Ooit dus Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Ahhhhhhhhh "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Jammer dat ze zo schuw is Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:Volgens mij staat je gulp open. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: nee,toch niet Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Ik krijg van de zomer twee jonge ratjes voor een maandje te logeren. Kunnen ratten trouwens dement worden, want een van mijn ratten vertoont dementheidsverschijnselen? |
|
quote: Ik heb een rat van 2 jaar, dement is ze zeker niet, af en toe komt ze een beetje over al een oma'tje "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |