|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: je rechterneusgat!!! En wel nu!!! |
|
quote:als je op je rug ligt... enfin, ratten ladys and germans We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: En geef de mensen die niet snappen dat dat soort opmerkingen irritant zijn de troostprijs! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:heb al een keer in administratie gevraagt of er een personal message icoontje bij profiel ed kan verschijnen, dus zeik ff lekker tegen je moeder en ga slapen We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:waar slaat dat op "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
dat een personal message handig is als je iets wil zeggen tegen iemand met enige privacy, met name hoe zielig iemand bezig is en daar dat hier niet echt bestaat... dat andere was het bier We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Als je ergens een probleem mee hebt moet je t direct zeggen en niet als een vlieg om een dood lijk blijven cirkelen. mi.san'troop [-zan-] (<Gr) (de (m); -tropen) mensenhater |
|
Ontopic! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Inderdaad, ontopic. Als ik meer ruimte heb ga ik zeker weer ratten aanschaffen. Leuke beestjes die je veel kunt leren. |
|
quote: weet k wel Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Die kleine rat groeit snel, vorige week was het nog net een muis en nu is ze al veel groter. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik nomineer Faust. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
nog maar een keer, ze blijven heerschen We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Mijn ratje Bob is vanmiddag overleden... Ik zag het aankomen, maar desondanks heb ik nu een belabberd gevoel. Hij is 2,5 jaar oud geworden. Volgens mij is dat wel redelijk oud en worden ratten 2 jaar oud ongeveer... [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 11-08-2004 19:00] |
|
als je nagaat dat dei rechter op mijn foto 1,5 is en al aardig bejaard en dement We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
hoe merk je dat een rat dement is ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
reactievermogen van een baksteen We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:Daar heb je de kleine stinkerds wel! Subtiel kamerolifantje |
|
quote:jep, die rechter zit nu mijn schouders te desecraten We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Mijn vriendin wil 2 ratten en die is op zoek naar jonkies. Heeft iemand nog iets voor ons in de aanbieding. Please mail me: goblinjester@hotmail.com Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
http://www.angelfire.com/trek/arrebar/Piwo.jpg Nieuw ratje dat sinds vandaag de kooi met Princip deelt. [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 07-12-2004 18:22] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Haha das toevallig... ben hier namelijk eigenlijk niet uit metal-interesse maar voor een onderzoek.. maar nu kan ik ff mn bek niet houden. Ik heb er nl 5. Ben ontzettend verslaafd aan ze en zou echt niet meer zonder ze kunnen... En ik heb een paar opmerkingen. Opmerking 1: Als je ratten neemt, lees je eerst ff in. Bijvoorbeeld op www.ratten.nl. Als je goed weet hoe je het beste voor je beest kunt zorgen bespaart dat je beestje en jezelf een hoop ellende... Opmerking 2: Wat mij opvalt is dat zo veel mensen 1 rat hebben, maar dat is eigenlijk heel erg zielig voor de rat... Het is superbelangrijk dat je rat een maatje heeft, omdat het erg sociale beesten zijn die echt vereenzamen zonder andere rat om zich heen. Opmerking 3: Koop ze alsjeblieft niet bij een dierenwinkel of bij een grootschalige (brood)fokker. Er bestaan ratterys, kleinschalige fokkers die hun best doen om de lijnen te verbeteren en zo gezond en vriendelijk mogelijke ratjes te fokken, in plaats van de schuwe tumorfabrieken die je bij de dierenwinkel haalt. Als de afkomst je niet uitmaakt, zijn er ook nog rattenopvangen vol met gedumpte beestjes die op een slaaf wachten. Dan help je het beest en steun je niet de broodfok. Wil je meer info kan je altijd mailen. [Dit bericht is gewijzigd door Grrrrrmbl op 07-12-2004 18:35] |
|
Piwo, het nieuwe ratje. dit werkt iets beter "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Zo'n gelegenheid om met mn ratten te showen kan ik natuurlijk niet voorbij laten gaan... Mijn beessies: Baileys Dorothy Chihiro Inari Akiko Tadaaaaa edit: Verdomme imagestation doet weer kut. Hopelijk krijg je ze later nog een keer te zien... [Dit bericht is gewijzigd door Grrrrrmbl op 07-12-2004 18:54] |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |