|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Jaaaaaaaaaaa! Ik heb ook ratten: Snotje en Britney(dom en blond, dus vernoemd naar...). ratten schoppen kont! |
|
Meet Phoenix! Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Sterre (RIP) Panda (RIP) Britney Snotje |
|
quote: Ja je ziet dan ook wat ze eigenlijk allemaal kunnen. Ze kunnen goed springen en klimmen ben ik achter gekomen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik maakte net iets moois mee, nieuwe ratje stond in de kamer hiernaast in een kooi op de grond en ze hadden al eventjes kennis gemaakt. Springt Princip van der kooi af en gaat ze naar die andere kooi toe. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Wat lieeeeeffff |
|
Als ik ze op mijn bed van 2 bij 1.40 zet, hebben ze t helemaal naar hun zin. Ze zijn wel eens van de kast gevallen, zat ik lekker aan mijn bureau te prutsen, schuift er opeens zo'n pluisbeestje langs mijn voet |
|
Door mijn bed krioelen vinden die beestjes ook fijn. Of gewoon door het huis laten kruipen gaat altijd prima. Kan je me trouwens heel effe mailen, ik heb een vraagje hoe jij dat doet als je ze door je bed laat lopen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Hoe ik dat doe? Gewoon laten lopen...en zodra ze het zat zijn(lees: zodra ze hun drollen ed niet meer binnen kunnen houden) ze weer in de kooi zetten. Snotje is behoorlijk frust bezig: ze pest Britney en sloopt alles in haar zicht. Ik heb zo t idee dat ze een eh...goede beurt nodig heeft...maar ik ken zo niemand van wie ik even een mannetjesrat zou kunnen lenen voor Snotje. Moet ze t zonder stellen...arm ding. |
|
Mialee, spiderrat Wink in haar slaapwashandje en omgeven door WCpapiercreaties. Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
Ik voer ratten aan mijn raven. |
|
quote: Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
Ik zal ze vragen of ze wellicht vegetarier willen worden |
|
quote: Ik voer raven aan mijn ratten. |
|
Snotje is een sletje... |
|
Jerry Jerry Jerry! 2 ratten naast elkaar [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 14-12-2004 10:46] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
De nieuwe kooi in aanbouw "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik wil niet zeuren hoor Arrebar,.....maar een kooi van hout? Dat gaat niet goedkomen. Ten eerste zullen je ratten de boel kapot knagen en ten tweede zal de urine van je ratten in het hout trekken met bacterievorming als gevolg. Ik zou toch als ik jou was een degelijke draadkooi aanschaffen. spelfout weggehaald... |
|
quote: Valt wel mee als je het hout bewerkt enzo, voor konijnen werkt het ook prima. Alleen eh zo'n mega kooi is lastig schoonmaken. |
|
het lijkt erger dan dat het is. Maar kooien van hout komen veel vaker voor. Op een afstand lijkt het slecht maar dat valt best mee. Allereerst gebruik ik de plastic onderbak van mijn huidige kooi, daar zijn ze al gewend hun behoefte te doen en dus zullen ze steeds ervoor naar beneden gaan. Voor de enkele keer dat ze hun geurtje toch boven achter laten heb ik gezorgt voor waterafstotende gifvrijë beits. Ze zullen er erg weinig aan knagen, ze laten ook hun slaapzak van stof heel en als ze bij mij op het bureau lopen knagen ze nergens aan. Ze knagen zelfs niet aan het houten trappetje dat in de huidige kooi zit. Het probleem met grote kooien is dat ze belachelijk duur zijn en nog weinig klimmogenlijkheden bieden. Deze kooi is voor 75 euro gemaakt en hierin kunnen ze naar hartenlust klimmen en klauteren. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Deze megakooi heeft megadeurtjes. Alle verdiepingen zijn zo af te nemen. Hartstikke makkelijk dus! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Ook handig is metalen of plastic bakken onder de "vloer" te maken zodat je bij het verschonen alleen die bak uit moet schuiven en dan alles er zo in kunt vegen vanaf de bodem. Hoef je alleen de bak te pakken en leeg te kieperen in container. |
|
Ik kwam vorige week op een parkeerplaats in Frankrijk nog een schattig exemplaar tegen.. |
|
90 procent van alle troep zullen de beesten in de bak onderin maken. Dat is dezelfde bak als dat ik nu heb dus dat is makkelijk. 8 procent komt in de slaapzak, die is met een arm leeg te halen, die overige 2 procent van de troep kan ik wel met mijn handen beetpakken. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |