|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Hout is niet met DT. |
|
quote: In die onderbak blijven dan alle geurtjes hangen en het is amper schoon te maken. Wat ik wel kan doen is mijn huidige onderbak als onderbak gebruiken. En dan kan ik een grotere en leukere kooi maken. De binnenkant wil ik wel van hout maken. Maargoed ik heb niet echt het idee dat zoiets zinnig is als je maar 2 ratjes hebt. Maar ik kan van de vakantie gaan kijken of ik voor onder de 50 euro een enorme kooi kan maken. Ik kan mijn beesten dan alle klimmogelijkheden geven. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik ga vanmiddag een kartonnen rol halen bij de tapijt legger. Daar zullen ze wel doorheen passen. Ze zijn te dik voor een poster koker. Lijkt me zo grappig om allemaal buizen voor hun te maken. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Een pringels koker werkt ook prima! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Hihi, daar passen ze niet doorheen. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Dan zijn het wel hele dikke ratten. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Hihi erg he... Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Die van mij hebben regenpijpen om doorheen te kruipen. |
|
Dat wil ik in mijn nieuwe kooi ook hebben. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Mja,dat wel.Normaal gezien hou je mannetjes en vrouwtjes gescheiden.Nuja,ik kweek de jongen groot en als er dan iemand er 1'tje wil... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Das ook wel een heel tof idee. Ik ga dat ook eens proberen. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Ik ga vanmiddag effe tekeningen maken voor de kooi, en misschien al materiaal kopen. Ik heb binnekort een extra ratje nodig, ik moet nog een klein beetje zeuren dan dan mag ik een extra ratje erbij omdat na overlijden van de een de ander alleen zit. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
ahw...das zielig! |
|
Nee het is juist mooi dat ik er een extra bij mag daarvoor! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ja, dat natuurlijk wel ! Maar ratjes die alleen zijn, vind ik zielig! |
|
Die ratten van mijn vriendin zijn maar al te blij dat ze niet samen zijn. Ik had ze drie maanden geleden per ongeluk bij elkaar gezet. Ze maakte elkaar half af. Ow en ook de handen van mijn vriendin die ze weer uit elkaar haalde. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
éowyn is om 11h vanochtend beginnen te bevallen.Toen ik om 14h het huis uitging had ze er al 7 Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Gaaf, zet de foto's snel online. Na een nogal grote uitgave denk ik dat ik maar effe wacht met de eigen rattenkooi. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Foto's komen online als er meer te zien is dan roze "wormpjes"() En't zijn er ondertussen 9!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
gefelici |
|
Kben daarnet naar de dierenarts geweest voor mijn ratje. Ze heeft een longontsteking en moet daarvoor antibiotica krijgen. En wat speciaal voer om der te laten aansterken. En nu maar hopen dat het helpt, tis wel een duur geintje maarja gezondheid mag iets kosten. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: heeft mijn ratje Bob ook last van gehad, die beesten zijn er vatbaar voor... Altijd oppassen. |
|
iemand nog muizen nodig?? gratis af te halen. Maar je mag natuurlijk ook even de slang of varaan uitlaten ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ja, ik hoop dat het nu overgaat, want et gaat erg slecht met der. Maarja ze komt uit een dierenwinkel en dan heb je zowiezo al minder sterker ratjes. Ratten zijn trouwens wel geweldig, vooral omdat ze een goede reden zijn om damens je huis in de krijgen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |