|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
vlees is vlees, in et wild eten slangen toch ook niet allemaal ratten op. en btw wat voor slap excuus is het om verzwakte ratten gebruiken, je gebruikt nog steeds ratten "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Vlees is vlees zeg jij.Denk dan effe wat verder na met je slappe opmerkingen.Als wij onze reptielen geen ratten mogen voeren,maar wel kip,dan slaan jou opmerkingen nergens op.Die kip heeft ook geleefd hoor.Onze dieren eten nou eenmaal geen bloemkool en spruitjes. my signature........ |
|
quote: er zit nou eenmaal meer vlees aan een kip dan aan een rat, en weer meer aan een koe, maarja het gaat mij niet zozeer om hoe de beesten maar om hoe ze geleeft hebben, met een scharrelkip heb ik nou eenmaal minder problemen dan met een kip die zijn hele leven in een klein hokje heeft gezeten, en slangenliefhebbers staan er niet om bekend hun ratten goed te verzorgen. tja en ik kan er ook niks aan doen dat ik rattenliefhebber ben, als je slangen houd ok, maar er is hier een ander topic voor slangen en reptielen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
olé...ik heb nu een nieuw ratje erbij, en ik noem haar: Nermal. Tis een klein, jong vrouwtje van een week of 6/7, maar erg aanwezig en druk. En nu voelt Charlotte zich niet meer zo eenzaam als ik er een aantal uren niet ben, en daar gaat het om...neemt niet weg dat ook Nermal liéf is binnenkort ga ik ff de digitale camera van me broer stelen, kan ik fototjes op deze site zetten van mijn lieverds hehehe We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Nermal is toch dat katje uit Garfield?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
hell yeah Nermal is dat verwijfde katertje...Garfield heerscht [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 20-02-2003 23:30] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Hoe gaat t met mijn vrienden....hahahhaha |
|
je 'vrienden' heerschen nog steeds... We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
ratten zijn op zich wel leuk. No meat is sweater |
|
Ik ga een giro openen "Help de ratten de winter door" Uw giften kunt u bij mij kwijt, kom maar met dat geld..... |
|
dan ga ik van dat geld mijn moeder naar de rattenvriendelijke psigiator brengen zodat ik meer ratten dan 2 mag hebben. btw goed te horen dat ze gezelschap hebben gekregen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Toppie, is goed plan... |
|
Heb zelf twee ratten, husky ratten als ik me niet vergis. Maar het probleem is dat de een telkens de ander zen ogen uitvreet. Maja voor de rest hele toffe lijpe beesten Live's a bitch, live's a whore, nothing less nothing more. |
|
quote: hahahahha, das knap, krijgt tie telkens weer nieuwe ogen dan??? |
|
M'n broertje heeft cavia's das toch bijna hetzelfde? Jeffrey Dahmer Rules!! |
|
ratten zuigen, je kan beter een beer nemen, die is tenminste lief en toont zijn liefde voor de mens. |
|
ratten zuigen, je kan beter een beer nemen, die is tenminste lief en toont zijn liefde voor de mens. |
|
oepsiedepoepsie |
|
er heeft er eentje teveel Winny De Poeh gekeken damn... |
|
Winny De Poeh zal waarschijnlijk nog te moeilijk voor hem zijn. the only pleasure is pain |
|
quote: !? Blinded by Fear of Life... |
|
een van mijn ratten zit nu lekker op mijn schouder heen en weer te banjeren en kijkt waar wij over lullen op zwaremetalen. of ze ziet de bus pringels staan en bedelt. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: De ogen zitten er nog in, hahahhha |
|
ratten......... och kun je ook shoarma van maken........ |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |