|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Allrighty then!! Ben druk bezig met de aanschaf van 2 mannetjes ratten + kooi... Heb een goede fokker gevonden, en een leuke 2dehands kooi (Terenziani, 70x70x40)... Als het goed is krijg ik ze dit weekend!! Vette heeeeersch!!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
ik ga van de zomer zelf een kooi voor ze maken waar ze wat meer ruimte hebben en lekker kunnen klauteren [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 27-05-2003 20:20] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Yeah, ik heb mn 2 ratjes gekocht... Super lief!! 1 Grijs/witte en 1 beige/witte... Super nieuwsgierig! Ze zitten nu in een grote bak, de kooi komt vanavond... Na het weekend ga ik foto's posten... Dan is de digi-cam weer terug Ratten Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
ik heb mevrouw net effe naar buiten meegenomen, ze mocht ook effe op het gras lopen, natuurlijk wel onder toezicht van mij, maar wat vond ze het leuk, keek met verbazing, naar al die grote planten en bomen die daar waren. schitterend, ijsklontje gepakt omdat ze het heet hebben en daar werd al gebruik van gemaakt. zwemmen willen ze nog niet, dat vind ik jammer. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Gewoon in de plomp mikken ... swim or die |
|
net met m'n ratje buiten geweest, moest nog goed opletten want het beest verdween steeds tussen de struiken HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
Ik had een rat. Was ongeveer een halve meter lang inclusief staart en pikzwart. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Dat is geen rat, dat is een hond. |
|
quote: is dat iets anders dan? HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
Heb net vol bewondering zitten kijken hoe de 2 damesratten hun intrede namen in hun nieuwe kooi... Prachtig! Zo'n grote Gabber-kooi van 70x40x70 (LxBxH) met 2 verdiepingen, loopspiraalveer-ding, huisjes, trappetjes... Ze gingen helemaal uit hun dak ofzo! En maar rondrennen... Super lief! Owja, vanaf vandaag zijn hun namen: Guinness en Murphy! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: ik wil er een maar het mag niet van mijn vader, vindt het vies..... Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
arrebar's ratten HEERSCHEN die van m'n buurjongen zijn overigens ook gaaf |
|
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw |
|
quote: lief! wuust robuust |
|
schatjes!! mooie foto ook! mijn rat draait altijd z'n kont naar me toe... HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
gaave fotos "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Owkeej, de digi-cam is weer terug... Hier een paar foto's van mn ratjes: Murphy gaat op onderzoek uit (terwijl Guinness lekker in zn huisje zit): Samen in het huisje: Het ratten-paradijs: Murphy wappert met dr snuit: Murphy op mijn hand: Guinness op onderzoek uit op mijn bed: Guinness op mijn hand: Guinness tussen de audio-kabels: Guinness & Murphy [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 02-06-2003 11:29] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: ubertrue, een headbangend ratje! HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
Had tijdens het maken van de foto wel Darkthrone opstaan, dus dat kan wel kloppen Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Hoe duur zijn ratjes, hoe duur zijn normale kooitjes en wat eten die beestjes? Als ik op kamers ga wil ik ook een of twee ratjes nu ik al deze foto's gezien heb! |
|
Bram: Ratjes kosten tussen de 0 en de 10 euro ongeveer. Zoek op internet naar Rattery's (zijn er ZAT!) of kijk op sites als http://www.marktplaats.nl en je komt echt genoeg tegen! Ook daar kun je leuke kooien vandaan halen... Heb de mijne van Marktplaats voor 30 euro! 2 Huisjes drin, 4 etensbakjes, flesje, loopspiraal, rad, alles!! (Zie foto) Verdere kosten zijn het eten en de bodemvulling! Ratten mogen geen zaagsel in de kooi vanwege te veel stof en dus worden vaak beukensnippers geadviseerd! Ze eten over het algemeen gewoon knaagdierenvoer, maar er bestaat ook speciaal rattenvoer. Geef ze liever een uniforme brok ipv voer met allemaal verschillende nootjes en zaadjes en brokjes, zodat ze alle voedingsstoffen binnenkrijgen die ze nodig hebben! Enige wat je je moet realiseren is dat het voor de ratjes het beste is om ze met minimaal 2 tegelijk in huis te halen omdat ze anders eenzaam enzo kunnen worden! Vooral als je op kamers zit en vaak weg bent is dit zeker raadzaam! Kijk anders ff op http://www.ratten.nl, http://www.ratjes.nl of http://ratten.pagina.nl... Succes! Ratjes heersen echt supreem! [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 03-06-2003 0:16] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Heel erg bedankt, ik zal die sites eens bekijken! |
|
@ ethereal: aan de lijst valt niks meer toe te voegen ik ga binnenkort ook maar een terenziani kooi aanschaffen, met 2 verdiepingen (Michelangelo, rechts): dit omdat die kooi die ik nu heb toch wat te klein blijkt (60x30x55 cm) én die witte kleur van deze staat me niet zo aan [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 05-06-2003 14:00] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Lief,zo'n ratten.Ik heb -Ghost-- enkele maanden geleden een rat gekocht(Ozzy is the name) en 't is een schat van een beestje!!!Zelf mocht ik van mijn ouders geen houden,-Ghost-- wou al langer eentje.Sindsdien is Ozzy het zonnetje bij -Ghost-- thuis Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |