|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
heb er 2 gehad,Teus & Sjaak,geweldige beesten maar toen de laatste dood is gegaan,ben ik maar gestopt met knaagdieren etc. BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
quote: Nummer twee is ook weg! Het nadeel is alleen, het was een jonkie. |
|
Aanschouw mijn huisgenoten headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Aaah, wat een leuk hoopje rat. Ik heb zelf ook ooit een rat gehad, Hamato. Zijn echt leuke huisdieren. Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
Nou ja, het zijn woestijnratten, wat eigenlijk geen echte ratten zijn maar renmuizen. Ergens in hun genetica stammen ze wel af van de rat, de Tamarisk Gerbil. Maar goed, het zijn gave beestjes en erg sociaal en tam ook. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Heb je wel es kangaroeratten gezien??Dat zijn schitterende dieren. spelfout weggehaald... |
|
quote: Welke bedoel je? Ik ken alleen de noordafrikaanse Jerboa's. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Geen idee hoeveel soorten er zijn,dus ik weet niet welke.Weet alleen dat ze gruwelijk kunnen springen. spelfout weggehaald... |
|
Er zijn ontelbaar soorten knaagdieren, alleen al door die ongelooflijke inteelt bij die dieren. Tja, dan krijg je door de eeuwen heen vreemde creaties. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Yep,erg vreemd,maar zitten wel supermooie dieren tussen.Persoonlijk vind ik de kleinere buideldieren ook gigantisch mooi. spelfout weggehaald... |
|
Die beesten zijn ook beschermd volgens mij, hopelijk kan ik binnenkort weer naar Noord-Afrika voor wat nieuwe ontdekkingen op knaagdiergebied. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Hey, gerbils!, dat zijn wel toffe beestjes Wel superijverig altijd, degene die ik hier ooit had kon gewoon niet stoppen met knagen. Ik herinner me nog dat hij een keer vastzat in een dikwandige kartonne buisje (normaal ging hij altijd eerst knagen), mijn moeder die het ontdekte had maar één keuze..hem eruit blazen I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ah, eindelijk ben ik erachter gekomen, mijn huisbaas is niet bang voor ratten maar vind het zielig als ze in gevangenschap worden gehouden. |
|
mijn nieuwe dwergheerscher: dat middelste gedrocht aanschouw mijn speknek We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
volgende week zondag krijg ik er een nieuw ratje bij ivm het overleiden van mijn oude ratje mary. Die ging afgelopen maandag naar de rattenhemel toe. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
3 week geleden 1 in laten slapen en nu zijn er weer 2 die achteruit gaan.. Tja waren 6 ratten met ongeveer dezelfde leeftijd dus gaan ze ook vlak na elkaar de pijp uit.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Gerbils. Worden die niet door bepaalde aberrante types voor sexuele stimulatie gebruikt? |
|
ervaring ermee? - Mutatis mutandis - |
|
Nee. Maar ik heb het uit een betrouwbare bron. |
|
quote:de break-out? fancy? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Zondag mag ik een nieuw rittentje gaan halen. Joepie!! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Wauw wat een schatjes On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Awww! Wat een lieve rattenbeestjes Subtiel kamerolifantje |
|
Zulke ratjes had ik ook. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |