|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hihi Fretjes stinken nog meer. Over een tijdje neem ik weer een rat. Of twee maar dat weet ik nog niet. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ja, maar fretten kan je niet echt binnen houden. Daar moet je eigenlijk echt een tuin voor hebben, want die beesten hebben ruimte nodig. Bovendien bijten die vaak wel door. |
|
Hey Pandora, Thanks voor de info. Ik had al van behoorlijk veel mensen gehoord dat muizen extreem stinken. Ik ben nu wel behoorlijk aan het twijfelen. Maar ze zijn wel heel schattig. Misschien neem ik wel een hamster. Dan hoef ik er ook niet perse twee te hebben. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Bij ons in de dierenwinkel hebben ze een grasmuis tekoop. Die is wel ontzettend mooi. Bruin met lichtbruin gestreept. Hij is wel groter dan een normale muis. Ik had hem laatst echt bijna gekocht, maar ik heb gewoon al teveel dieren om er nog een bij te nemen. Maar je hoeft dus ook niet per see een normale muis te nemen. Muizen zijn trouwes ook vrij solitaire dieren. Minder dan hamster maar meer dan ratten. |
|
quote: Vrijdag ga ik samen met mijn vriendin langs een aantal dierenwinkels om nog wat meer informatie te verkrijgen over knaagdieren. Tevens even ruiken En verder naar kooien etc. kijken. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: veel plezier. |
|
quote: Thanks, zal wel lukken. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Ja ik heb muizen gehad. Nooit erg lang. Ik vond het geluid van hun brekende ruggetjes toen mijn muizenval zich sloot altijd zeer prettig in de oren liggen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Je blijft een eikel ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ik ook van jou KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ....nieuw ras kat/taxirit?... |
|
quote: Baby ratjes. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: rittens is de term voor jonge ratten... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Woon je in een koophuis of een huurhuis? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Wat heeft dat er mee te maken??? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Ik zou als huisbaas niet blij zijn als mijn huurders allemaal ongedierte aan het kweken zouden zijn. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ohw,jamaar,jij ook eh Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Ahum, je bent echt grappig... Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Klopt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
nieuwe aanwinst: dat kleine albino geval onder die dikke japanner Charlotte en DwergMeister We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Wauw, die zijn echt super tof Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Ik moet zaterdag afscheid nemen van de rittens [Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 16-03-2004 22:18] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Ahhhh, hier een biertje Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Huisbaas toch niet echt blij met je nieuwe aanwinsten? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |