|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
dan zou je bijna denken dat er een mannetje bij in de buurt geweest is We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
die liepen gewoon los door de winkel echt een superdierenwinkel was dat Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on. |
|
lekker is dat dan idd nooit gehoord van een kooi in dat gehucht waar je woont welke dat ook moge zijn? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
die beesten zaten in plastic bakken met een rek of iets dergelijks eroverheen. een rat zou geen rat zijn als hij daar niet uit kon komen de vrouwtjes zaten in een iets hogere bak waar ze niet uit konden, maar de mannetjes wel in.. lekker snugger volk daar. Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on. |
|
haha, zoals die wespvangapparaten, ze kune er wel in maar niet uit We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
verschil is dat die wespen dood gaan en bij de ratten er alleen maar meer komen Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on. |
|
quote:natuurlijke selectie heet dat We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on. |
|
nog 1 post en dan ben ik mijn juniorstatus kwijt... oeh... Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on. |
|
spanend, maak er wat van We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on. |
|
welkom in het onzin topic We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
*hoezo slowchat* quote: moet ik daar blij mee zijn? Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on. |
|
dat is jouw keuze We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
*gaat back on-topic* *gaat foto zoeken van haar ex-ratje* Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on. |
|
linkse is nog levende, genaamd charlotte, rechtse is dood, genaamd nermie [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 25-04-2004 17:03] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
hmm blijk ik alleen gewone foto's te hebben... toch maar weer een keer de scanner aanschoppen... Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on. |
|
ik mag geen rat van mijn mammie when there's no more room in hell then the dead will walk the earth |
|
schop dat mens We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
heel hard Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on. |
|
quote: Die zijn zeker leuk. Ik ga snel de nieuwe foto's van mijn ratten online zetten. Gister mochten ze weer effe vrij rondlopen, heerlijk was dat. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Foto's van de ratten van mijn broertje: |
|
Gave foto's "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Gaaf! Ik wil ook ratten maar het mag niet van mijn huisbaas. |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |