|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, want je hecht heel erg aan ze.. En dan gaan ze zo snel dood Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
quote: Mijn eerste rat - Jello - was zindelijk. Als hij op mijn schouder lag/zat en hij moest zeiken, dan ging hij naar de grond. Als hij klaar was; klom hij weer naar omhoog. Duurde wel lang voordat hij dat snapte. Het was trouwens een echte schootrat. |
|
quote: Een van mijn ratjes die was vorige maand er ook zo slecht aan toe dat ik dacht dat ze het weekend geeneens uit zou houden, ze kon amper lopen at nauwelijks. Gelukkig hebben we der weer aan weten te sterken. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Heeeee de Ratten topic is er weer!!!! Ratje doet de groeten aan alle ZM-ratten liefhebbers!!!! |
|
Hmm was laatst een reportage op netwerk over de bestrijding van muskusratten. Damn lelijke beesten en nog groot ook Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Maar dat zijn effe iets andere beesten. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Hoe heb je hem dat geleert? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Ik ga heus niet dit hele topic doorlezen maar ik wil wel ff wat dingen kwijt: Een rat moet je NOOIT alleen in een kooi stoppen. Ratten zijn sociale dieren en ook al ga je 24 uur met ze knuffelen, de sociale contacten met soortgenoten hebben ze nodig. Koop dus minstens 2. Doe ze vervolgens niet in een kooi kleiner dan 1m bij 1m bij 80 cm. Wat ook belangrijk is: gebruik nooit hooi of andere rotzooi, maar gebruik beukensnippers zonder stof. Ratten zijn ERG gevoelig voor vuile lucht. Tot zover mijn tips. Wij hebben hier ook 2 zeer lieve ratjes. De liefste komt uit een asiel en is al bijna 3 jaar oud en enorm groot. De ander is 2, een stuk kleiner en komt uit een dierenwinkel. Die is dan ook erg mensenschuw. Hij gaat veel minder snel op je hand. Nog een tip dus: Koop je rat bij een rattery of haal hem bij het asiel. Ein volk, ein reich, ein Mohammed (v.z.m.h.) |
|
mijne komt uit de dierenwinkel en is SUPERSOCIAAL Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Da beest heeft verzekerst meer niveau dan uzelve,mahow.Zou jij trouwens niet beter eens je profiel een beetje veranderen zoals bijvoorbeeld je signature,je sub titel en je homepage??! ick beloof dat ick my in het daaglycks leven alsch enen braven burger zal gedragen opdat niemand my ervan zou verdenken tot de bockereyders te behooren |
|
quote: wat maakt het jou wat uit??? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Ik walg van dat groupie-achtig gedoe! ick beloof dat ick my in het daaglycks leven alsch enen braven burger zal gedragen opdat niemand my ervan zou verdenken tot de bockereyders te behooren |
|
quote: Groupie achtig gedoe??? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Bockereyder Hugo op 15-02-2004 19:53] ick beloof dat ick my in het daaglycks leven alsch enen braven burger zal gedragen opdat niemand my ervan zou verdenken tot de bockereyders te behooren |
|
quote: Indra...er staan foto's op die site die IK genomen heb! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
boehoe stoer zeg!Je weet wel waarover ik het heb,doe gewoon niet belachelijk ick beloof dat ick my in het daaglycks leven alsch enen braven burger zal gedragen opdat niemand my ervan zou verdenken tot de bockereyders te behooren |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 15-02-2004 19:10] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Bockereyder Hugo op 15-02-2004 19:54] ick beloof dat ick my in het daaglycks leven alsch enen braven burger zal gedragen opdat niemand my ervan zou verdenken tot de bockereyders te behooren |
|
quote: waarom zeg je me IRL dan nooit wat? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
msn? ick beloof dat ick my in het daaglycks leven alsch enen braven burger zal gedragen opdat niemand my ervan zou verdenken tot de bockereyders te behooren |
|
*kuch* ONTOPIC ....please I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 15-02-2004 19:18] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Huh, er staan 2 albinoratten bij ons in de garage! Hun vrijheid is ze ontboden door een soort toiletrol. Gruwel! Gruwel! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik ga ook nog eens kijken naar een grotere kooi. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |