|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Novembers' Doom- Silent Tomorrow..... Deze mag bij op mijn begravenis-playlist denk ik: positief bedoeld, om een of andere ereden zit er in vele (soft-)doom nummers een goede dosis positieve energie.... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
het viel me vandaag op dat ik kippenvel krijg tijdens warriors of the world van manowar wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Je zou voor minder, zo'n vreselijke kopstem dat die vent heeft |
|
quote: gay zeg Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote:nietus, true wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Rhapsody is troe! Ik krijg kippenvel bij alles van opeth, pas weer eens Still Life geluisterd, fenomenaal werk Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: gaaf nummer Je moeder. |
|
quote: jaaa opeth toen ik ze de 1e keer op wacken zag had ik helemaaaaaal kippevel ben benieuwd of het na deze zomer weer zo is, dan heb ik ze 7 keer gezien wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: ik werd er toen helemaal naar van dat hammerfaal er zo hard doorheen knalde Je moeder. |
|
quote:Nu je het zegt true disco chick |
|
quote:dat was wel minder ja, maar k was toch gehypnotizeerd wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
NATASSJA!! |
|
savatage - shotgun innocence wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
SLAYOOORRR black magic VOORAL DIE SOLO!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Sommige nummers van Eels zijn echt kippevel-muziek (vooral van Electro-Shock Blues) "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Kippuhvelluh werruk? The Old Dead Tree - The Nameless Disease The whole freaking cd! WOW!!! I Find That I Am Not There... |
|
Vond het ietwat tegenvallen, vind ik de vorige 2 albums van Katatonia beter .. |
|
Mijn begrafenis muziek mag zijn: In The Woods... - HeArt Of The Ages I Find That I Am Not There... |
|
quote: erg goed inderdaad, omnio is trouwens ook erg goed I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Eigenlijk is alles van In The Woods... goed!! (Ja zelfs "4 x 7 on a pilgrimage" ) Zeer jammer dat die gasten uit elkaar zijn! I Find That I Am Not There... |
|
quote: ow zijn ze dat... ze waren zeker goed... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Enkelen zitten nu in Green Carnation, is wat softer dan In The Woods ... is wel geinig maar niet zo goed |
|
quote: ik zal toch es wat gaan zoeken daarvan I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Heb cd van ze, mer 1 nummer van 60 minuten ... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |