|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Amon Amarth - Thousand years of oppression trilililili |
|
Dream Theater - Wait For Sleep (Akoestische Gitaar/Piano versie) (Guitar Talkin') [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_buildeR op 05-06-2003 21:46] Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: Die is idd errug gaaf, er staat ook een mooie ballad van J.Petrucci op die CD, "Lost" heet tie ..... opgenomen tijdens z'n clinics, geloof ik...... |
|
--edit door paul-- nazi troep |
|
quote: Maar Heaven van 'm, is nog mooier |
|
Evanescence - My Immortal Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
|
|
tenth man down van nightwish,dat stuk als die man al wat heeft gezegt is zoooooo mooi gezongen, ook she's my sin en beauty of the beast *without you the poetry within me is dead* |
|
Toto - mad about you, schitterend nummer en tekst....... |
|
Conrad, kijk in het VIRUS topic |
|
quote:dat vond ik ook eigenlijk true disco chick |
|
hooverphonic-mad about you hooverphonic-out of sight true disco chick |
|
entwine-grace true disco chick |
|
quote: Barbaar! true disco chick |
|
4 posts achter elkaar, is dat een record? |
|
quote:Tja als je de enige bent die post, wat moet je dan true disco chick |
|
edit knop gebruiken |
|
quote:hmmm,ik zal eraan denken de volgende keer true disco chick |
|
Ohja, net weer een zalig kippenvel moment van: Evoken - Quietus - 04 - Where Ghosts Fall Silent op 8:03 WOW! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ricochet - 'Angels' en 'I need an answer', twee absolute kippe(n)vel-ballades. Moet je niet luisteren als je vriendinnetje bij je weggegaan is. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: Professional Widow wereldnummer This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ |
|
Deep Peace van Devin Townsend is een prachtig nummer Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ik krijg kippevel en een heerlijk gevoel bij dat koorstuk in "The Cage" van Sonata Arctica. weet niet wat het veroorzaakt, maar het is een mooi stukje Bruce Banner |
|
mja anathema en savatage raken mij echt Do androids dream of electric sheep? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |