|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Eric Johnson- Cliffs of dover.... Die toon van die vent, om echt mierentietjes te krijgen ja... |
|
Immortal - The Call of the Wintermoon Satyricon - Immortality Passion |
|
Damn, ik had dit topic in de gaten moeten houden....de laatste keer dat ik hier keek zaten we nog maar op pagina 1!! cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: hehehhe, er zijn gewoon hheeeeeeeell veeeeeel mooie liedjes |
|
the stones-angie true disco chick |
|
quote: DUDETTE!! je hebt helemaal gelijk!! [Dit bericht is gewijzigd door Thommortal op 12-03-2003 21:03] HEERSCHT |
|
quote:Natuurlijk Ik heb altijd(meestal toch) gelijk true disco chick |
|
The Gathering - Sand and Mercury In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Ik kan er niks aan doen, maar sinds kort ook Pink - Family Portrait Daar krijg ik kippenvel van. 't is geen keuze, het gebeurt gewoon |
|
(bijna) alles van Pink Floyd |
|
Sinead O'Connor - Troy |
|
quote: Henk westbroek draaide onlangs de versie van (Prince, die dit nr. ook heeft geschreven) goed hoor.... |
|
quote: *steekt ook vinger op* herkenbare tekst...laten we het daar maar op gooien I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: mmmm, herkenbaar kan ik ook over mee praten |
|
quote: Dat is idd een te gek nummer! |
|
Pink??? Fuuuuuck!!! waar ben ik hier terechtgekomen?!?! wat een zware metalen... |
|
quote: |
|
quote: idd, |
|
quote: n00b! maar inderdaad...Pink zuigt... p.s. Wat voor muziek is dat eigenlijk is het geen Death metal? [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 13-03-2003 9:23] |
|
nee brute thrash... NP: Ram Jam - Black Betty (nee, ik vind dat nummer van Pink niet in dit topic passen, maar iedereen zal er wel een ander gevoel bij hebben) Maar ga please a.u.b niet Beautiful van Shittina hier neerzetten... please? "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Marcel Coenen - Inner Alchemy (wat een ontzettend mooi nummer) en natuurlijk de nieuwe van Marcel 'Moyra' echt geniaal... zo ontzettend mooi, ik krijg er echt kippenvel van en een super heerlijk gevoel bij [Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 14-03-2003 10:07] Kankerlul |
|
Het gebeurt niet vaak dat ik een nummer in een topic als dit kan zetten nadat ik het 1 keer gehoord heb, maar ik hoorde net het nummer 'My Immortal' van de nieuwe band Evanescence, dat op de soundtrack van DareDevil staat. Ja sorry 't is wel een beetje soft (beetje Gathering-achtig) maar wel zoooo ongelooflijk mooi |
|
quote: prachtig nummer inderdaad Wat ook een heel mooi nummer van the stones is: 'Wild Horses' Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
De live versie van "Tunnel of love" van de Dire Straits, vooral dat middenstuk |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |