|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jimi Hendrix - Bold as Love instrumental zo absurd.. |
|
Absu - pillars of mercy Absu - She cries a quiet lake HEERSCHT |
|
migraine - jamai pijpt drollen.... echt kippevel The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Goed gesproken makker. Dat zijn heersch nummers... verder zit in Stone of Destiny ook wel kippevel-stukjes Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Migraine - Jamai pijpt drollen |
|
quote: Probeer ook "The sun of tipareth" (album) van Absu eens. Vooral de opener apzu & the coming of war (geweldig, paarden door een nummer!!) Ik, Wil Schuurman |
|
heel fout maar wel mooi (vinnik ) cristina aguilera - beautiful |
|
quote:Hmm, ik moet zeggen dat de tekst wel een boodschap heeft,wat ze meestal niet hebben bij popmuziek,zo vind ik de tekst van Stole van Kelly Rowland ook wel mooi true disco chick |
|
INMOST WINTORR! |
|
porcupine tree - the creator has a mastertape... zowiezo die hele cd wel... Je moeder. |
|
Mijn ultieme kippenvel top 5 is: 1) Stairway to heaven - Led Zeppelin 2) Child in time - Deep purple 3) One - Metallica 4) For the love of God - Steve Vai 5) Flying in a blue dream - Joe Satriani Verder is bijvoorbeeld "Gethsemany" uit Jesus Christ Superstar ook echt altijd een kippenvel moment! Geen vooroordelen! Beluister het maar eens!!! Da was ik nie!!! Da was iemand anders!!! Da was.....da was een neger!!! |
|
quote: Ik vind dat een prachtige cd maar dat is nou net 1 van de 3 kut nummers. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
hehe ben em net pas goed aan het verkennen dus kan mn mening nog wat bijdraaien maar als ik die al goed vind... Je moeder. |
|
quote: JIJ OOK AL? Ik had diezelfde discussie met Jenje, het is een nummer van Queen, en enorm kippevelachtig mooi als Mercury het zingt... May zal het wel gecoverd hebben... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: 'k zal hem eens luisteren bedankt voor de tip HEERSCHT |
|
Suicidal Tendencies - How Will I Laugh Tomorrow... |
|
quote: Dat nummer is door Brian May geschreven en door Queen opgenomen voor Freddy's dood, maar pas in 1995 op Made in Heaven uitgebracht. Het staat ook op Back into the Light, de eerste solo-CD van Brian May uit 1993. De versie van Queen is dus eigenlijk ouder, maar pas later op CD uitgebracht. May heeft het dus niet gecoverd, want hij heeft het zelf geschreven, samen met Frank Musker en Elisabeth Lamers (geen idee wie dat zijn, maar dus zonder Mercury). En de versie van Queen is zonder twijfel een van de mooiste nummers allertijden |
|
ik kan er zowaar nog een deel opnoemen: Deep Purple - Child in Time Fleetwood Mac - Albatros Gaelic Storm - The Devil went to Doolin (een lied over mij ) The Levellers - Lyberty Song Cruachan - Celtica (a Voice of the Morrigan), Unstabled Portishead - Give me a Reason The Dildo Warheads - Of the Hook Emperor - The Loss and Curse of Reverence Anne Clark - Sleeper in Metropolis Belinda Carlisle - Circels in the Sand The Bangels - Eternal Flame Madonna - Frozen The Smashing Pumpkins - Disarm Skyclad - Sabre Dance Nick Cave and Kylie Minougue - Where the Wild Roses grow The Wolfbanes - Till the Bottle runs Dry Within Temptation - The Other Half of Me (nog steeds een prachtnummer vind ik ) [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 07-03-2003 21:06] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:jahaa die zijn focking gaaf ja |
|
Do - Heaven(unplugged) I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Trail of Tears - Profoundemoniun - In Frustration's Web In de 2e minuut als de zangeres met de zanger gaat zingen KIPPEN VEL !!!!!!!!! Heeeeeerlijk !!!!! Wiegen Meister ! |
|
waar ik soms ook kippetjes van krijg zijn bepaalde soundtracks van films zoals : Schindler's List, Bram Stoker's Dracula maar ook bijvoorbeeld the main theme van Basis Instinct of bepaalde stukjes van The Peer Guint Suite van Grieg. |
|
We are the cheeky girls, touch our bums.. lalala HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
* Cheeky Cheeky * Wiegen Meister ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |