|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Er zijn verschillende nummers/bands die mij elke luisterbeurt weer kippenvel bezorgen. Sisters Of Mercy, Grave, (oude)Napalm Death, maar ook David Bowie en Genesis. Nightingale is een goede kippenvel veroorzaker. Laatst keer betrof het Poisonblack en vandaag had ik een aantal momenten tijdens het luisteren naar het drumwerk van Luciferion. Wat een beest is die drummer zeg. Be Patient, Death Will Come Eventually... |
|
Nieuw lied van Anathema - Are you there? |
|
Hell Awaits ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hoeveel metal-bands er ook geweest zijn en nog zullen komen, Queen is en blijft gewoon de beste band allertijden, onovertreffelijk Voor mij is Too Much Love will Kill you nog iets ontroerender, prachtnummer |
|
kzat gisteren weer eens Alternative 4 van Anathema te luisteren..... rrrrr..... kippevel!! (check ook eens Antimatter en je zult vele loopjes van Alternative 4 erin ontdekken na een paar goede luisterbeurten!) I Find That I Am Not There... |
|
Bauhaus: -the passion of lovers -dark entries -bela lugosi's dead The Cure: -Strange Days -One hundred years [Dit bericht is gewijzigd door pale enchantress op 11-10-2003 20:39] true disco chick |
|
Ik zit momenteel weer ff in mijn Symphony X fase, van t nummer Accolade II krijg ik toch behoorlijk de kriebelkes Als ze die volgende week spelen, hou ik t nie droog denk ik. Toch maar ff zakdoekjes kopen of luiers, tis maar hoe je t bekijkt |
|
Accolade II is idd een prachtig nummer. Deze nummertjes wil ik ook even voordragen: Saviour Machine - A World Alone Lynyrd Skynyrd - Red White & Blue Pink Floyd - Mother Pink Floyd - Welcome to the Machine Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Guns n' Roses - Civil War ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Anathema - One Last Goodbye en Opeth - A Fair Judgement.. beide hebben geweldige zangpartijen |
|
*schop* Focus - Hocus Pokus Vooral dat geweldige spel van Akkerman Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Arcturus - alone (masquerade infernale) - Mutatis mutandis - |
|
Johnny Cash - Hurt (geniale Nine Inch Nails cover) no text supplied |
|
en natuurlijk "Roter Schnee" van Feindflug, een aangrijpend atmosferisch industrial nummer. no text supplied |
|
Gisteren (bij SX Effenaar) sinds lange tijd weer eens Kansas gehoord met Carrie on Wayward son.... wwooooooooowwwwww |
|
quote: Hmm..dan vind ik dust in the wind meer Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: ok dan!!! |
|
NP: judas priest - hell patrol iced earth wil ook wel |
|
Ik zat deze zondagmiddag eens ffkes naar de nieuwe soloCD van Marcel te luisteren (tis trouwens een behoorlijke kwaliteitsverschil tussen z'n ouwe en nieuwe CD), maar dat ter zijde.... Ik vind persoonlijk dat de song Moyra werkelijk t mooiste nummer is wat Marcel solo ooit heeft geschreven (samen met Inner Alchemy trouwens....) Ik krijg ontzettend veel kriebels en traantjes bij de achterliggende gedachte van de nummers, omdat ik me in die "momenten" zelf goed kan verplaatsen..... toppie Marcel!!!!!! |
|
"magic" en de rest van de nummers van de nieuwe King Diamond geven mij zeer veel plezierig en eng kippevel en rare doch prettige gevoelens ...en inderdaad de waterige oogjes [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 26-10-2003 22:54] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Twarres - Standing Still en She Couldn't Laugh [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 26-10-2003 23:04] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
skrewdriver - skinhead zo aanstekelijk nummer, ook fijn om mee te brullen kan het ook telkens niet laten om hem keihard door huis te laten knallen vooral dat stukje dat er één duits begint te brullen is mooi hehe "..skinheads sind durgeslagen!" Je moeder. |
|
quote: Yhanks kerel Yeps wat een remastering al niet kan doen he .. Kwa geluid is het een behoorlijke verbetering in ieder geval. |
|
Nu zit Phoenix Rising van Annihilator in mijn hoofd... *kippenvel* Die stem! It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |