|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jason Becker - Air |
|
|
|
Gehenna - Touched and Left for Dead Kan echt dagenlang in mijn hoofd rond blijven spoken... Zenial |
|
Dat ene nr wat ze in die Lotr trailer hebben gebruikt, uit de film Requiem for a Dream, das een bruut nr Whenever you have to parachute out of a tank..you're driving it al wrong |
|
quote: inderdaad.. Clint Mansell |
|
Clint Mansell - Requiem for a Dream - Summer Overture.mp3 die is echt gaaf, net als de soundtracks van Pi, voor degenen die Pi gezien hebben Van Savatage - Believe, en Manowar - Courage krijg ik ook wel kriebels af en toe |
|
Paar blz. hiervoor werd ook al wat klassieks genoemd dus: Fuga 9. (Bach) Vooral als het eh, 'live' is MuayThaigerrr!! |
|
quote: In welke LotR trailer? Link? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: het liedje heet Kronos Quartet - Lux Aeterna.mp3 de trailer was een hele poos op de Nederlandse televisie te zien..een link weet ik niet. |
|
Aha, ik dacht een officiele internet released trailer ofzo. Maar de Requiem for a Dream soundtrack is wel ontzettend mooi trouwens Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Eigenlijk is het hele oevre van KRONOS QUARTET erg cool! Lekker duistere viool muziek! Nite voor altijd maar als je er in the mood voor bent is het zeker te versmaden! I Find That I Am Not There... |
|
monstrosity - angel of death. HEERSCHT |
|
Twieje Weurd van Rowwen Hèze is ook altijd om de rillingen van te krijgen. Doet me denken aan een paar honderd met bier doordrenkte mensen die uitgeput van 't mosjen voor het podium op hun knieën zitten mee te zingen. Echt ontroerend Iemand die wel 'ns bij een concert van Rowwen Hèze geweest is zal begrijpen waar ik het over heb, de rest denk waarschijnlijk 'wat is die aan't ijlen?' |
|
James Murphy - Shadow's fall (inspiratiebron voor mijn 9-11) Elegy - Trust ( Henk van de Laars ) Lemur Voice - Akasha Chronicles LTE - Biaxident, Hourglass eigenlijk alles van LTE 1 en 2 |
|
quote: idd, Kronos Quartet = "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: goeie cover idd "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Iced Earth - Watching over me & I died for you Steel Dragon - We all die young van de sound track van Rock Star Queensryche - Suite sister Mary Dream Theater - Instrumedley van de bootleg Rotterdamned Erik Norlander - Rome is burning Ozzy Osbourne - Suicide Solution van Randy Rhoads tribute Iron Maiden - Waisted Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
quote: haha en ik maar denken dat ik de enige debiel was die dit leuk vind edit: Black sabbath- "killing yourself to live", en "never say die" [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 17-05-2003 22:23] |
|
quote: Gelukkig heeft ie meer verstand van muziek dan van voetbal |
|
Iron Maiden - Hallowed Be Thy Name |
|
While Heaven Wept - The Drowning Years Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Misschien heb ik wel verstand van beide. Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
burzum - det som en gang var |
|
Haggard - Lost (Robin's song).. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |