|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
satyricon - walking the path of sorrow Trieste gast |
|
Testament- The ballad |
|
Slayer - 213 |
|
quote: Ha, heb ik toch een nummer gevonden, waar ik echt kippevel van krijg. Stevie Ray Vaughan met z'n versie van Little Wing! Don't blush when I rip you open |
|
abigor - weaping midwinter tears misteltein - silvertears of val ik nu in de herhaling |
|
quote: idd, die had ik ook bij mijn lijstje...... |
|
hmm, het zwanenmeer van tchajkovsky candles van wt sequel of decay van tristania child in time van deep purple carmina burana van carl orff suzanne van frank boeijjen hollow hills van bauhaus old souls van faith and the muse national acrobat van black sabbath silent cry van forest of shadows falling van lacuna coil houd uw kanneke van lais where the wild roses grow van nick cave as i sat sasdly by her side van nick cave bleak van opeth venus van theatre of tragedy crucify van tori amos dat is alles waar ik nu op kan komen [Dit bericht is gewijzigd door pale enchantress op 05-03-2003 13:01] true disco chick |
|
Grieg - Ase's Death "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: nog een: Maxim ft. Skin (van Skunk Anansie) - Carmen Queasy ("You have the power but you're keeping it all to yourself") [Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 05-03-2003 18:03] I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Katatonia - We must bury you Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Joe Satriani - Crying Kankerlul |
|
Theatre of Tragedy- Fear and Guiling Copesmate Death |
|
Wil je last hebben van constante kippevel (mierentietjes) dan moet je gewoon Steve Morse draaien Voor degene die 'm nie kennen, koop aub een cd van 'm. Deze vent is van zeldzame klasse, zoooo veelzijdig Mijn alltime gitaarfavoriet, samen met Steve Lukather en Jeff Beck. Tip; "High tension wires" |
|
tja ik krijg het van Hendrix' Hey Joe |
|
Woei .. Jimi !! Little wing live. Damn, ik krijg nu kippevel omdat ik weet dat ik straks weer kippevel ga krijgen van de beste solo ooit ... Ik, Wil Schuurman |
|
De solo's in Trapped In A Corner van Death |
|
Anathema - Better of dead (cover) Metallica - Dyers eve Metallica - Sanitarium My Dying Bride - My hope the destroyer En nog veel meer, maar weet ze zo niet... |
|
quote: The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Ik had gisteravond kippevel bij oude krakende lp's van Marvin Gaye en Isaac Hayes... Soul = mooi "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Too much love will kill you - Queen My Friend of Misery - Metallica ... http://www.voidsales.com <<< International Distribution and Manufacture of Metal Clothes |
|
quote: Ik kan me vergissen, maar ik dacht dat dit van Brain May was! |
|
quote: Mee eens! Maar ook Mother North van Satyricon! |
|
NP: Queensryche - Silent lucidity #ril# (Ja, dit hoort echt in dit topic) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Metallica - My Friend Of Misery |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |