|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
dat is ook een mooie ja! I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
Estranged - Guns |
|
Limbonic Art - A demonoid virtue Ragnarok - It's war erg kippevel-opwekkende nummers Je haalt de moorden uit mijn wond |
|
oooeee....kippevel-liedjes....nou komt ie hoor: - Acda en de Munnik...eigenlijk alles wel maar speciaal: - Bij haar zijn - Ergens zingt een zanger - Als je bij me weggaat (mag ik dan met je mee ) - Het geeft niet - Lopen tot de zon opkomt - Mis ik jou - Mooi liedje - Morgen is ze weg - Slaapliedje - Eerste Helmerstraat Ow, sorry....eigenlijk alles wel dus - Muziek van de musical Aida - Muziek van de film Le Fabuleux destin d'Amelie Poulain - Muziek van Lord of the Rings - Anouk - Love - Blof - Harder dan ik hebben kan - Hier aan de kust - Wat zou je doen - Bob Dylan - It's allright ma' - Brigitte Kaandorp - Leven zonder angst - Buena Vista Social Club - Chan Chan (heerlijke zuid-amerikaanse muziek) - Een liedje dat in mn winamp playlist staat als: Buffy the Vampire Slayer - Angel opening theme - Cardigans - My Favourite game - Alleen de intro van Morning had broken van Cat Stevens...ik vind zn stem een beetje zeikerig - Children of Bodom - Hate me (sinds ik dat een vriend van me heb horen spelen....kippevel) - Children of Bodom - Touch like an angel of death (live in Tokyo) - Chis Isaak - Wicked Game - Coldplay - Yellow - Queen - Love of my life - Counting Crows - eigenlijk wel veel, te veel om op te noemen in ieder geval maar speciaal I am ready - Cruachan - Ride on (!) - Dead can dance - Host of Seraphim - Deep Purple - Child in time (op zn tijd) - Deus - Roses - Dire Straits - Money of nothing - Sultans of Swing - Pia Douwes - Mijn leven is van mij (zingt ontzettend lekker!) - Elvis Costello - She (herinnering aan een de overleden zus van een vriendin) - Eric Clapton - Layla (!) - Floggin' Molly - What's left of the flag - De Muziek van The Gladiator (ZO MOOI!) - Mecano - Hijo de la luna - De gitaarsolo in November Rain van Guns 'n Roses zo rond 7 minuten - Haggard - alles! - Blind Guardian - Excalibur - India Arie - I am ready for love - Joe Cocker - Have a little faith in me - Live - I alone - K's Choice - veel...bijvoorbeeld Believe...vooral de live-versie...dat je zo veel mensen hoor meezingen...prachtig! - Live en Anouk - Dance with you - Lullacry - Autumn - Maarten van Roosendaal - Kerstmis in April en Trouw zijn - Metallica - Hero of the day - Motorbreath - One - Moulin Rouge - El tango de Roxanne - Die Zauberflote van Mozart - Muse - veel - Nightwish - ALLES! maar vooral Wanderlust - Oasis - Don't look back in anger - Wonderwall - Opeth - vooral Benighted en Requiem - Otis Redding - Sitting on the dock of the bay - Pink Floyd - Hey you - Wish you were here - Radiohead - Creep - Karma Police - Raymond van het Groenewoud - Twee Meisjes - REM - Losing my religion en Everybody Hurts - Rhapsody - The Dark Tower of Abyss - Emerald Sword - Robert Miles - Children - Sade - Kissing you - Skunk Anansie - veel maar vooral Pickin on me, Twisted en Infidelity - Sonata Arctica - The Cage (nieuwe album) - Tallulah - The wind beneath my wings - Letter to Dana - Replica - Tori Amos - Winter - Time (oorspr. Tom Waits) - Travis - Flowers in the window - Underworld - Born Slippy (elke keer weer kippevel) - Vnv Nation - Dark Angel Zo, dat was het! En ik krijg echt stuk voor stuk kippevel van die nummers! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: eeehm, misschien moet je gewoon eens een verwarming aan doen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: is ook een optie I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Lou Reed : Berlin Nick Cave: Red right hand John Cale: Close watch The cure: Just like heaven Nosferatu : Dark Angel Echo and the bunnymen: The killing moon TON : Christian woman The sisters of mercy: Alice Rozz Williams : Desperate hell Thin Lizzy : Still in love with you Alice Cooper : How you gonna see me now Crematory: I never die Jane's Addiction : 3 days David Bowie : Heroes Anathema : Sweet tears Crowbar : No quarter Paradise Lost : As I die Human League : The sound of the crowd Soft cell : Torch Depeche mode: Walking in my footsteps Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
heel veel refreinen van Iron Maiden... |
|
Nessun dorma....*brr* I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Sommige nummers van de Heideroosjes zijn qua tekst gewoon zo goed dat ze hier ook wel bij kunnen, zoals Opa en Regular Day in Bosnia. En ik luister eigenlijk nooit naar de Schintaler, maar Mergraote is ook zo'n kippenvelnummer |
|
Ook bijna vergeten; Tender surrender- Steve Vai Lemur Voice- All of me, New Yanini( vooral als die uithalen van Gregoor op de lijnen van Marcel komen ) |
|
Het mooiste zijn vaak live-nummers, als je de duizenden mensen mee hoort zingen en de sfeer bijna kunt proeven op het puntje van je trommelvlies. cfr: Fear of the Dark live Verder zijn het vooral overgangen die voor kippevel zorgen, of bepaalde herinneringen aan nummers die je bands live hebt horen spelen. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Manowar - Courage Iron Maiden - Fear of the dark (rock in rio) en Silverchair - Paint Pastel Princess "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ik krijg kippevel van verschillende nummers, vooral met close-harmony zang HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
quote: Idd, die solo van Fading Fast is super, vooral die 2de als ie z'n wahwah goed laat schreeuwen en wat van de solo van Tornado of Souls .....Marty Friedman Brian May; song en solo van "Those were the days of my life" |
|
quote:Wat is close harmony zang? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Kippevel: King Crimson - Walking on Air close your eyes and look at me i'll be standing by your side in between the deep blue sea and the sheltering sky if we find no words to say to the rhythm of the waves then we'll both surrender there walking on air and the worries of the day lie down under cover of the fading clouds the secrets of the night come alive in your eyes you don't have to hurry you don't have to try cause you don't have a care you're walking on air |
|
quote: Helemaal mee eens! En damn wat is dat nummer toch goed! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
zoals ik al zei: heel veel van Iron Maiden Rock in Rio bezorgt me elke keer weer kippevel |
|
En de Toto ballads natuurlijk + "Song for Jeff" van Steve Lukather, wat Steve hier aan tremolo werk doet, doet me denken aan Jeff Beck. Steve Lukather en Jeff Beck |
|
Jason Becker .....bijna alles....... |
|
Veel nummers van in flames, vooral de instrumental (dialogue with the stars bijvoorbeeld) nummers. En de eerste 3 nummers van hun eerste cd, Behind space (met acoustisch einde) dan Lunar Strain, de titel song van de cd en redelijk bruut. En daarna een softe viool intro en dan 2 seconde stilte en dan het geram erover heen bij Starforsaken. Maar ook zeker Egonomic! Waargh! A liar's ambition, praised like a king, every day in every way we are getting weaker, you won't go far, with the live that you are living, every day in every way we are getting weaker... Maar ook bijna alle nummers op de verzamel cd van hypocrisy (10 years of chaos and confusion)... Apocalypse, The fourth dimension, Penetralia, The final chapter... En dan nog soms stukjes van de cd The somberlain van Dissection. Als ik die luister krijg ik altijd wel een keer rillingen En dan nog de cd Stormblast van Dimmu Borgir. Vooral het eerste nummer, Alt lys er svunnet hen... [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 02-03-2003 13:40] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Metallica - One (toch wel) My Dying Bride - veel, maar voornamelijk The Dreadfull Hours Eucharist - The View Eucharist - Bloodred Stars Dit zijn de ergsten. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Borknagar - The Stellar Dome Nargaroth - Seven Tears Are Flowing To The River Burzum - Channeling the Power of Souls into a New God Vintersorg - Hednad I Ulvermänens Tecken Zo kan ik nog wel even doorgaan [Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 02-03-2003 13:52] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |