|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Motorhead - One more fucking time respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: FREEZE |
|
kippevel is veelgezegd, maar ik vind heel kveldsanger van Ulver wel mooi. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Rhapsody - black dragon en meestal lukt het ook bij opeth ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Goedzo mien jong this user is dead |
|
ik kreeg kippevel toen ik voor het eerst corporal jigsore quandary hoorde, die intro!!!!!!!!!!! gewoon briljant. grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
Ik krijg kippevel van 'The Work' van SUP, elke keer ik het hoor... "I am not supposed to think, to live, it's an illusion. All I need is to maintain my work..." |
|
quote: je moet je ook in een koudere ruimte begeven, mij lukt het daarom ook ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Johnny Cash - Hurt "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Amaran - Inflict |
|
Gary Moore - Out in the fields..... |
|
Echte kippinvel momenten krijg ik het moment van de cd Lost As One van Whispering Gallery. De cleane zang raakt afentoe toch wel een gevoelige snaar. When there's no more beer in hell, the dead will walk the earth... |
|
quote: meen je dat nou serieus . Ik ken de nummers danwel niet van cd, maar live is die cleane zang echt vreselijk |
|
Op CD ook... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: dat vermoeden had ik al |
|
Erg jammer. Voor de rest klinkt het heerlijk. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:Ach, smaken verschillen. Ik ben normaal niet echt een fan van cleane zang, maar weet het bij deze band toch wel te waarderen. Moet wel zeggen dat het op cd beter is dan live. When there's no more beer in hell, the dead will walk the earth... |
|
najah...beter...ik zou liever zeggen : minder erg. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
whispering gallery is sowieso niet zo mijn muziek al moet ik wel zeggen dat die drummer een aardig potje aan het rammen was op DDD. On topic: Tenhi - Kielo (geweldige droevige sfeer in dit nummer vooral dat piano stuk in het begin) |
|
requiem for a dream soundtrack grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
Rhapsody - The last winged unicorn |
|
Ancient Rites- Dying in a moment of splendour (echoes of melancholy) Echoes of melancholy... Are haunting my dreams!! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Marty Friedman - Valley of Eternity trouwens, heeeel de cd Scenes is geweldig |
|
Queen - Love of my Life ken er niks aan doen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |