|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
moonshield van in flames, intro vooral. grrr |
|
Nightwish - angels fall first. mag je op mn funeral draaien Bruce Banner |
|
Nightwish - Dead Boys Poem Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: wil je NU of later sterven? Bruce Banner |
|
Children of The Damned door Sebastian Bach. the only pleasure is pain |
|
Carrie - Europe |
|
quote: Nogal ja!! Dat is het probleem denk ik ook, hij gaat zo 'knijpen' enzo.... Maar James beter bij stem? Laatste keer dat ik hem hoorde was in Rotterdam afgelopen november... en toen had ik nog zoiets van: ai, hij gaat steeds verder achteruit... maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen... quote: Idd wel meer kippevel dingen ja... En ook 1 van mijn favoriete bands [ooit de ultieme favoriet, nu een van meer favorieten ].. sterker nog, ik heb het Majesty symbool op mn arm.... dusse.. "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: Caaaaarie.........caaaaarie..things they changed my friend(??).....caaaaarie.....carrrie.. the only pleasure is pain |
|
quote: dat bedoel ik maar, Europe rules |
|
quote: Moet ik ook nog eens doen Ik was in de HMH en in de Ahoy en toch vond ik James beter zingen in de Ahoy, maarja, zal wel aan mij liggen. LaBrie blijft toch fijner om aan te horen op een album dat live. Op zijn solo werk Mullmuzzler vind ik hem veel beter zingen dan bij DT :/ [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_buildeR op 21-07-2003 0:30] Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: een retorische vraag? [Dit bericht is gewijzigd door eukaryoot op 21-07-2003 0:30] grrr |
|
quote: Europe, tja, bij die band krijg ik toch altijd weer zo'n enge flashback naar die clip van Final Countdown. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: kindred spirit??? quote: Oh ik vond hem in Ahoy idd wel beter klinken dan in HMH maar dan nog.... MullMuzzler vind ik idd ook beter aan te horen [past ook beter bij zijn stem, maar dat komt ook omdat hij bij DT geen fuck te zeggen heeft en Mike en John P. meestal de zanglijnen schrijven...] maar wat dacht je van Winter Rose!!!! Jahaa!! Toen kon de beste man nog die heerlijk gaye hoge 80-er jaren hardrock stem opzetten, heerlijk vind ik dat haha "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: Poedelrock is geweldig!! Hee, pssst, Winter Rose al eens gehoord?? [zie vorige post ook ] "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: Neen, bloedserieus Bruce Banner |
|
Chris Cornell - When I'm Down Kippevel!! |
|
Edguy- the scarlet rose Gamma Ray -lake of tears Bruce Banner |
|
Wat dacht je van Jeff Buckley - Grace! Vooral het moment dat ie helemaal los gaat met z'n stem. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Marillion - Seasons End Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
At the gates - And the world returned So I went to the dentist. He said "Say Aaah." I said "Why?" He said "My dog's died" |
|
Aaah, vandaag weer eens echt kippevel gehad: Onslaught: fight with the beast: wat een vet thrash nummer , daarna in de auto: Immortal: "Withstand the fall of time", zaaalig, zonde dat die gasten ermee kappen, echt want dit overstijgt het BM genre inzake "GAAN" zoals we dat zeggen [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 22-07-2003 16:55] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Iced Earth : Watching Over Me Doro : Für Immer da zijn 2 nrs waark altijd gegarandeerd kippevel bij krijg maar ook wel de krop in de keel just memories of those who passed away and who still have a place in my blackend heart |
|
Ben nu naar Air - Empty House aan het luisteren en moet zeggen.. mooi "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote:"Seven doors hotel"!! Niet echt kipvel, maar toch. Touché, pussycat! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |