|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Danzig - Mother ...die doet het nog altijd hé After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Queensryche - Lady jane I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Steve Vai - For The Love Of God Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Venice - Family tree Eagles - Desperado (heel hard ) HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
Limbonic Art - Dynasty of Death. "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
Komtie... Satyricon - Hvite Krists Død/Forhekset Emperor - The Majesty of the Nightsky (dat sferische middenstuk! )/ With Strenghth I Burn/Depraved Dissection - Thorns of Crimson Death/ The Somberlain Burzum - Dunkelheit (sampletje...) Mayhem - Buried by Time & Dust (Die eeuwigdurende blast!) /Ancient Skin Opeth - White Cluster Impaled Nazarene - Steelvagina/Hate Porcupine Tree - Blackest Eyes Limbonic Art - Dynasty of Death (vooral dat stuk: "Hoorrrrrrooorrrrrrrrr!!!" Summoning - A Distant Flame Before the Sun Abigor - Reborn Through the Gates of Three Moons/Soil of Souls Behemoth - Christians to the Lions Queen - Innuendo Marduk - Nightwing ("And on the Nightwing you'll ride with meeeeeeeeeeeeeee") Cradle of Filth - Queen of Winter, Throned Immortal - Battles in the North Borknagar - Colossus/Dauden Nile - Masturbating the War God ...en er zijn vast nog wel meer, maar daar kom ik nu even niet op. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
blijft mayhem - freezing moon toch wel de favoriet denk ik... Je moeder. |
|
Vandenberg - Different Worlds |
|
Deströyer 666 - The eternal glory of WAR Mooie tekst, krijg meteen zin in de zomer !! Ik, Wil Schuurman |
|
Ik wil er nog een aan toevoegen : ' Body and soul' van The Sisters of Mercy.Er zijn weinig nummers die me zo zalig aan het dromen kunnen zetten als dit Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
kep een weer een paar; Skid row; 18 and life, I remember you In a darkened room Wasted time Little wing; pfffffff van verschillende artiesten; Jimi Hendrix Steve Lukather Toots Thielemans (lekker jazzy) Stevie Ray Vaughan Skid Row |
|
quote: Idd, en Prelude mortale en de welbekende Burning heart. Adje Vandenberg |
|
Heel wat nummers doen me wat, maar van Sand & Mercury van the Gathering lopen iedere keer weer als ik 't nummer hoor de rillingen over m'n rug. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
ben er zelf eigenlijk veel vergeten de vorige keer: Deep Purple - Child in Time Black Sabbath - Warpigs Led Zeppelin - Stairway to Heaven Mecano - Hijo De La Luna Red Zebra - The Art of Conversation Hagalaz' Runedance - Wake Skadi Inkubus Sukkubus - Beltaine The Cure - A Forrest The Neon Fudgement - Chinese Black The Simple Minds - New Gold Dream Corvus Corax - veeeeeeel nummers die ze live brengen Clannad - Fairly Shot of Her Iggy Pop - Candy (zaaaaaalig nummer ) Madonna - Frozen Allain Stivel - Tri martollot Carlos Nuñez live The Lord of the Dance - het gelijknamige nummer en nog veel meer Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Samael - Black Trip |
|
Michael Lee Firkins heeft ook een superversie van "Little wing" en "Rain in the tunnel" van 'm is ook heeeel mooi |
|
Myrkskog - SM - 07. |
|
Toxic- 47 seconds of sanity en de solo van World circus...... Josh Christain |
|
Good riddance - Not with him, Slowely en Jeannie You can't be happy, not with him. He's not the one. He's gonna break your heart. You can't be happy, not with him. He can't do the things I'd do for you. Heel puberaal, ik weet het. Maar soms ontsnap je er gewoon niet aan. [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 04-03-2003 17:04] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
op dit moment heb ik kippevel van exhumed maar dat is meer van de agressie en power die uit mn boxen knalt HEERLIJK Je moeder. |
|
quote: HEERSCH!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: ____________________________ op Cradle na HEERSCHT |
|
Er schiet me nog een kippenvel nummer te binnen. Ik heb het nummer dit weekend nog staan meebrullen toen een band het coverde op een show. Judge - Fed up! I've been down that road and I won't go again. It took it's toll on me and all my friends. Now I'm tired of settling for less and playing the fool. Keep it away! Trying to keep my cool. I'm fed up! You say I'm not cool cos I'm choosing my friends. I won't have that shit around me ever again. I'm denying some rights so you better keep it clear. Because you step on mine whenever you're near. I'm fed up! Smoking that butt, it makes you mature? A slave to sex and you tell me you're pure? You slam that beer, it makes you a man? I'll try to keep my cool but you better understand! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
SLAYOOORRR!!- Raining blood middenstuk na het onweer zeg maar *GEWELDIG Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |