|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Eh Dimmu Borgir ontroerend , koop es een doom metal cd ofzo Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
ooooowkee HEERSCHT |
|
Virgin Black - Beloved hoe depri, hoe mooi! I Find That I Am Not There... |
|
quote: nice Ook kippevel is Would van AiC, vooraal als je een live opname ziet waarbij Layne zich vol overtuiging in het nummer stort, over kloppende aderen in je gezicht gesproken Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
My Dying Bride - Your River. dood |
|
Janus "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Fuk, wat heerscht Drømmer om Død van Gorgoroth. Kippevel! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Gisteren weer eens Phoenix Rising - Annihilator gehoord, dat was errug lang geleden...... kippevel ten top!!!! |
|
My Immortal van Evanescence |
|
quote:inderdaad schoon nummerke |
|
Thy Primordial -Where only the seasons mark the paths time |
|
Immortal-blashyrk Damn,daar krijg ik nou kippevel van..... spelfout weggehaald... |
|
kippenvel? Fade to black van metallica en The warning van black sabbath..damn mijn haar staat echt recht overeind van dat nr. 'i was born without you baby, but my feelings were a little bit too strong' I was me but now he's gone |
|
quote:*pinkt spontaan traantje weg* true disco chick |
|
Raahaahahahahahaaaa, ik krijg kippevel van de 666e post die ik hier maak! Maar nu weer ontopic You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Ik zit sinds een paar weken weer in mijn Operation Mindcrime fase; dus...... I don't believe in love en waiting for 22, geven me weer behoorlijk de kriebelkes!!!!! |
|
Testament -trail of tears AARGHHH |
|
Downfall van Officium Triste vind ik heel mooi, toen ik het voor het eerst hoorde had ik het hele nummer lang kippenvel! It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
Empyrium : ode to melancholy & lover's grief |
|
Cannibal Corpse - I Cum Blood maar het is een ander soort kippenvel wat jullie bedoelen medunkt... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Blind Guardian - The Eldar www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: En Suite Sister Mary uiteraard ! |
|
Kep Steve Morse opstaan, dadelijk komt Eyes of a child....... |
|
The Cure - Untiteld Porcupine Tree - nr 2 van In Absentia one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |