|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Eternal tears of Sorrow - Aurora Borealis MOOI!! Bruce Banner |
|
Yes - And you and I Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Het 2e (slepende) gedeelte van het nummer In I Slottet Fra Droemmen op het album Hvis Lyset Tar Oss van Burzum. Echt kippenvel!! [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 28-10-2003 13:12] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Sowieso heel veel Anathema, maar nu even "Are you there?" It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: Ja, het geeft zo een gevoel van vrijheid hé (gnagna), ....neuh , inderdaad een prachtnummer I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Hmmm, My Dying Bride : For my fallen Angel, echt een begrafenis nummer, Nevermore : The Sanity Assassin, gewoon een geweldig nummer, en Metallica : Fade to Black, dat zijn wel zo'n beetje mijn kippevil nummers. Er is nog genoeg andere muziek/andere bands waar ik kippevil van krijg, maar dan van de muziek op zich en niet een speciaal nummer. Tot zover mijn bijdrage aan dit topic "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
A Perfect Circle - A Stranger Prachtig!!!!! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
war of the worlds- jeff wayne een hoorspel op muziek Een kleine snol zit zo vol. |
|
Absu - Highland Tyrant Attack , kippenvel tot en met Emperor - The Loss and Curse of Reverence (ook altijd kippenvel als ik dat hoor ) Hekate - Melancholie, supermooi nummer [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 01-11-2003 14:52] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
From autumn to ashes - take her to the music store. dood |
|
quote: hell yes, dat soort emo/metalcore achtige bands hebben veel mooie liedjes! try ook eens: Between The Buried And Me - Mordecai (....van nieuwe album) |
|
quote: Ken ik is een moooi nummer. dood |
|
check dan deze ook ff ok?: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=584502&page=3 onderaan: Beecher!!! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
oh je hebt 'm al gehoord zie ik... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Blind Guardian - The Eldar Graveworm - Beauty of Malice www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
The Doors - The End Captain Beefheart - This is the Day Iron Maiden - Fear of the Dark (live) Deep Purple - When a Blind man Cries Tim H. - How can we hang on to a dream Gary Moore - Still got the blues Manowar - Heart of Steal Live Virgin Steel - Perfect Mansions Allan Parson Project - Old and Wise Brainbox - Scarbourough Fair Alice Cooper - Halo of Flies Frank Zappa + Beefheart - Willie the Pimp Focus - Hocus Pocus Ayreon - The Castle Hall / My House on Mars Animals - House of the Rising Sun Jimmy Hendrix - All along the Watchtower The Doors - The Crystal Ship Lacrimosa - Halt mich Blub Blub |
|
Ja ik weet het ...het is Heart of Steel...!!! Blub Blub |
|
Doors - Riders on the storm, bij kaarslicht met regen die tegen het raam aantikt en met een depressieve bui. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Zekers...Riders on the Storm is idd errrrrûg cool...!!! Ook erg mooi in de auto als het regent...en je geen hand voor ogen ziet. ...hehe..is ook niet zo slim om tijdens het rijden je haden voor je ogen te doen haha...!!! Het lied The End is erg cool in de film Apocalypse Now (ja ook de Redux versie)...!!! "The horrorr....the....horror" !!! Blub Blub |
|
quote: (de rest ook wel hoor ) Np. Bongo Fury [Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 07-11-2003 23:10] I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Steve Vai - Feathers |
|
Deze liedjes bezorgen mij elke keer weer kippevel: Kate Bush - Symphony in blue Steve Vai - Brother Dervish - Ar Eirinn ni neosfainn ce hi |
|
Virgin Steele - Perfect Mansions Savatage - Somewhere in Time / Believe http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Een nummer dat mij altijd weer naar mijn strot grijpt is toch wel: Judas Priest - Diamond & Rust van de plaat '98 Live Meltdown (live door Tim "Ripper" Owens ) Daar zit toch wel zo'n brok emotie in.... MAGNEFIEK!!!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |