|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
wat zijn zangers toch een stel zeurpieten ,maar het zou wel cool zijn z'on icon oh ja wanneer laat je hem weer eens langer groeien |
|
weinig mensen met baardgroei zo te zien Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Ik heb een baard van 3 dagen en dadelijk niet meer...... Wel 3 jaar een sik gehad... |
|
moi Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik scheer me eens in de 2 weken of zo ... dus na die 2 weken heb ik wel een redelijke baard ... maar het is niet dat het de bedoeling is om een baard te hebben. (Ik heb gewoon een hekel aan scheren ... maar dat komt ook omdat mijn huid helemaal rood en geirriteerd raakt van te vaak scheren). |
|
Alleen een stoppelbaard.. maar dat duurt bij mij niet zo lang.. na een week is het al lang genoeg om weer een mesje op bot te maken. |
|
Hehehe ik scheer me alleen zaterdag avond voordat ik de kroeg in ga eigenlijk... verder ben ik toch alleen maar op m'n werk dus dan boeit ut niet hoe ik d'r uit zie... Dus over 't algemeen loop ik wel een beetje met een baard (kheb nog niet echt heftige baardgroei) maar dat is dus niet de bedoeling... maar ach..... Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
quote: irritant is dat, daarom scheer ik me ook eens in de 2 weken krijg je zo'n vage half stoppelbaard met een sik ertussen Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Ik scheer me toch zeker 1x per week, maar loop er toch vaak tamelijk 'gestopeld' bij. Tja, scheren is nie mijn hobby |
|
[klier-modus]en van vrouwen verwachten dat alles keurig is gekortwiekt [/klier-modus] zie: http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=568 [Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 25-08-2001 9:47] I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
JD-soms toch...hij heeft nu alleen een snor. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Nog nooit een baard of sik gehad. Ik scheer me iedere dag. Heads I win, tails you lose |
|
haha ik vind een sik wel cool, kun je fijn met je hand doorgaan enzo Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
bij mij stopt het na een halve cm met groeien maar het wordt dan wel vies zwart No meat is sweater |
|
tip: water en zeep Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
LOL Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
een kort sikkie, dat ding groeit aan de ene kant harder dan aan de andere kant, hou em daarom wat korter Bazzio Attacks!!! |
|
Ja een sikkie heb ik ook |
|
ja een klein sikje is wel mooi heej bodom nieuw hier ...Bodom heerst I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
Had vroeger een sikkie a la Jules Deelder. Het afgelopen jaar had ik op vrijdag altijd een flinke verzameling stoppels(werkte toch in een loods metnog meer ongeschoren schorem), maar ik ga weer studeren en weer regelmatiger scheren. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Ik zit hier een beetje te zitten en krab wat aan mijn kin. Damn, zonder het eigenlijk echt in de gaten te hebben realiseer ik me zojuist dat het wel weer een week of 2 geleden is, dat ik me geschoren heb. Lekker plukken aan baardhaar. |
|
sikken regeren. en er is zelfs geen sik-smiley. triest. |
|
Ik ben in het bezit van een baard van ongeveer 20 cm. Groeit niet zo hard daarom ben ik er al ongeveer 7 jaar mee bezig. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Ik zag wel eens iets in het fototopic ofzo. Maar je hebt toch geen "zz top" baard? Meer een , euh, sik? |
|
quote: Ja da's waar maar iedereen noemt het weer anders www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |