![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dan bakte die gast er gewoon niets van. Mannen met baarden heerschen.. Anders werden er geen liedjes over gemaakt. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
En vergeet niet de mannen met baarden die zingen over mannen met baarden! Zonder baard kun je ook geen normale vikiningmetal maken. Uiteraard. Kijk maar naar de zanger van Amon Amarth ![]() OT: Met de wind van vandaag is het vreemd om te merken dat je kin opeens mee waait ivm baard.... Zelfde vreemde sensatie als voor het eerst met flinke haren gaan zwemmen ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Je bent een Faghag dus? Nee, je snapt het niet helemaal. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Wie de kut niet scheert is het beffen niet weert ![]() Against God and Government ![]() |
|
quote: Kijk... die is quote waardig ![]() ![]() ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: ![]() =) ![]() |
|
![]() Dit was in april tegenwoordig is ie nog iets langer en voller ![]() |
|
one Beard to rule them all... ![]() ![]() |
|
...and in the hairness bind them? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
eigen baard is goud waard. baard in eigen buik! [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 21-11-2008 0:14] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: niet zo happen joh. zie het maar zo, het is pure compensatie. echte mannen hebben helemaal geen baarden nodig om mannelijk te zijn. ![]() |
|
Ik ben mijn sik weer aan het laten groeien. Telt dat ook? ![]() edit: Ron! Wat zie je eruit! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 21-11-2008 0:25] ![]() |
|
quote: inderdaad echte vrouwen met een baard zijn toch ook nog vrouwelijk? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:binnenkort ZZ Top-coverband beginnen? (ben ik Frank Beard wel, die heeft toch geen baard) ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Vrouwen die het over hun "grotje" hebben. ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: Als je iets doet moet je het goed doen haha. Maar de baard is er sinds juli vanaf. Na de gekte op Graspop van mensen die me na kwamen rennen om fotos te mogen maken haha. ![]() |
|
quote: ![]() @Rasputin.Ik had het over mijn "grotje" omdat ik dat woord overnam van iemand anders(een "man") zijn bericht. Ik noem de mijne gewoon "poesje". ![]() [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 21-11-2008 6:49] =) ![]() |
|
quote:'t zou verplicht moeten worden ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Ik sluit me er bij aan! ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Gelukkig zijn er nog dames die ons hoop geven ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Op m´n werk de volgende opmerkingen al gehoord: Ploegchef: Identiteitscrisis? Directeur: zo, begint al op ZZ Top te lijken. Collega: moet je voor de sint invallen? ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:LOL @ Ron en Gurbe ![]() ![]() |
|
quote: *proest* ![]() Ik ben eens voor iets anders gegaan. Had al jaren een baard, nu een pratende kudt en sideburns. Ik denk dat ik erg snel weer een baard heb -> geen zin me elke dag te scheren om het zo te houden, haha. Naarmate ik ouder word lijkt mijn gezichtsbeharing namelijk steeds sneller te gaan groeien. ![]() |
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |