![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Neuh, viel me alleen op dat mensen er wat over zeiden toen de sik eraf was. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
|
Sinds een week weer zonder... spelfout weggehaald... ![]() |
|
Al je krachten verloren? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Nog niet.... spelfout weggehaald... ![]() |
|
![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() voor degenen die zo een willen hebben, of misschien een ander modelletje, ze zijn ook te koop ![]() http://www.etsy.com/shop/imadeyouabeard [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 12-05-2010 6:25] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
voor als je beide handen bent verloren en je man toch wilt dat je de vloer dweilt? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Heb bijna een jaar een sik, en ik vind het prima zo ![]() ![]() |
|
Semi baard, ok? of toch weg? Ik trek het wel. ![]() (incl sceptic moeilijke blik zoals dat moet bij een baard) "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
momenteel een baard a la Steve Buscemi in Reservoir Dogs ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door F.E.S. op 21-12-2010 7:22] ![]() |
|
dat heet toch gewoon een sik? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
neen, dat heet gezichtshaar in een bepaald model ![]() |
|
Momenteel een baard alá Vargen666. ![]() |
|
Ik sluit mij aan bij jbassist. ![]() Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. ![]() |
|
JB, beter doe je een Zorro snor! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Op het moment een baard van anderhalve week ofzo. Maar puur om te kijken hoe grijs ik nu ondertussen ben, aan het haar bovenop m'n kop is het niet goed te zien, te blondtd. Best wel erg grijs dus. Naja, nog maar ff laten groeien, kijken wat ik doe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Bah, krijg je misschien zo'n onsmakelijk geel ding ![]() ![]() |
|
Dit is het absolute minimum van wat ik op mijn smoel laat staan. Je ziet ook aan mijn uitdrukking dat ik liever wilde dat het drie dagen later was, vollere baard. Ja hoor... ![]() |
|
quote:Verrekte skoier. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Vooruit dan maar. Boze blik is om jullie ervan te weerhouden om Van Gogh of mijn inhammen erbij te slepen. Is al genoeg gebeurd op Facebook. ![]() ![]() You have time. You are doing fine. ![]() |
|
quote: Is dit vlak voor of vlak nadat je drie maanden op zee ging om krab te vissen? Ja hoor... ![]() |
|
quote: Van Gogh haha, te cool! ![]() ![]() |
|
quote: Tering, Van Gogh indeed. Je ziet er onwijs oud uit, haha edit: Ik haal er ook wel een Jozef Fritzl uit. [Dit bericht is gewijzigd door Sjaakie op 04-02-2011 9:59] ![]() |
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |