|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Beetje triest om iemand de grond in te trappen omdat ie een baard heeft. Ik vind het hem juist goed staan, minus het burgerlijke pak natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 03-11-2009 15:49] |
|
Mooie baard Argus. |
|
Mijn sik is zolangzamerhand van het formaat dat vla, soep, pastasaus en van alles en nog wat blijft hangen spelfout weggehaald... |
|
Ik ben die fase gelukkig weer door. Het is wel even wennen, eten en drinken met baard en dan de boel netjes houden Maar het kan Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: |
|
quote: quote: [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-11-2009 17:18] |
|
Beetje aardig doen tegen Argus. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-11-2009 17:53] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: *knijpt in zijn wangetjes* |
|
idd net een kabouter die argus. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Misschien bestaat hij ook wel niet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hehe, hij heeft zijn kop wel een stuk dikker gekregen zeg. Boeiender |
|
ach... meneer heeft tegenwoordig ook wat te neuken??? bedoel... sinds je je liefje kent ben je 10 kg kwijt en da's toch echt niet alleen door de stress? |
|
quote:Argus is sinds niet al te lange tijd getrouwd, zou het daar dan aan liggen? Boeiender |
|
quote: Maar geloof je ook in me? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Ik weeg al een jaar of 3/4 nagenoeg hetzelfde hoor Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
maar komt dat niet door het toegenomen gewicht van je lichaamsbeharing? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
In totaal heb ik sinds die tijd alleen minder haar aan mijn hoofd vast zitten dus dat zit wel snor/baard hoor. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Pas als ik je een keer ergens tegenkom. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Je hebt me vaak genoeg gezien hoor Niet bewust blijkbaar Maar kan erger. Ik heb Gurben ook wel eens ergens aangesproken met als resultaat dat hij alleen boos naar me keek Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Laat ze zeuren Vin. Mannen met baarden heerschen nu eenmaal. ze zijn gewoon van de jaloersige.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Of je bestaat echt niet, maar alleen in je hoofd. Serieus? Dan heb ik je niet herkend. Ik ben nou niet bepaald erg sociaal te noemen, maar als ik iemand van zm herken, zeg ik toch minimaal hallo. Of het was al erg laat. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Spre-kend |
|
quote: Hey Roel man! Wanneer gaan we de baarden eens opmeten? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Goed mogelijk hoor. Ik ben er ook nog niet helemaal uit of ik wel echt besta... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |