|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Fijn weer, ik wist dat ik op jullie kon rekenen. You have time. You are doing fine. |
|
Zulke eerlijke mensen, hier op ZM. Verrassend triviaal |
|
Had je edit niet gezien. Dit is een paar maanden geleden, kutfoto verder. Helemaal baardloos ben ik al jaren niet meer. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Harde baas! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Bradda, ik vind de volle baard honderd keer beter dan het vermaledijde ringbaardje. Ja hoor... |
|
quote: Mail mijn vriendin even, wil je? Elders op het net spannen alle vrouwen akelig samen tegen de baard, naysayers zijn aan de winnende hand. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Ik zie die gast van Burzum die net vrij is gelaten Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Moet je je privacysettings wat lager zetten, kom ik je helpen Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Hier ook een welgemeende 'neen!'. Sorry. Verrassend triviaal |
|
quote:Ik heb altijd gezeik van de vrouw over mijn snor. Ik wil eigenlijk weer terug naar vrogger, maar dan met kort haar en zonder sik. Eerst maar weer voor carnaval de snor terug laten groeien denk ik. Tweede van links. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 04-02-2011 10:56] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
En ik wil zoiets: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Of zoiets om te beginnen: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Die zoeken gewoon een gay shopping vriendje. Echte vrouwen waarderen de baard Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Don't worry, goed bezig, vrouwen zijn DOL op dit soort discussies. Trek je er niks van aan, scheer em af of bij als JIJ daar zin in hebt, dan is het duidelijk wie er de baas is en hebben de vrouwtjes wéér wat om over te lullen. |
|
quote: Dat is het plan, haha. Heb nog wat extra olie op het vuur gegooid door direct maar te suggereren dat mijn haar er vanaf gaat, knalt al flink. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Hehe. ben ook bezig met de snor in de hoeken naar beneden te laten groeien, maar het probleem is dat er bij mij van mondhoek tot aan mn sik geen haar groeit dus alles moet vanuit mn snor komen. Nouja ik kan altijd nog als mn vader verder met een Chiel Montagne snor. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Dat probleem met die mondhoek heb ik gelukkig niet. Vroeger wilde ik graag een Lemmybaard, maar dat lukt me ook niet. Ik heb dan weer het probleem dat mijn bakkebaarden niet groeien en op de wang groeit ook te weing. Tja, dan maar een Paul-senior-lookalike worden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Hehe bij mij groeit alles een beetje dunnetjes en traag behalve op de lip. Vreemd genoeg mag er van vrouwlief niets af ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hier groeit verdomme alles behalve de snor. Dat blijft een beetje ielig. Aan de andere kant is het beter dan helemaal niets, anders lijkt je weer zo'n Chriet Titulaer en dat is ook niet wat. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Even normaal doen tegen Chriet ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
|
|
quote: Hehe, de amish lopen er ook altijd zo bij, om de een of andere reden. Snor muss sein. |
|
En dan liever een beetje dan helemaal niks. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Vreemd genoeg is m'n baardgroei , naast grijs, vooral donkerbruin. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |