|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
neeh zoiets gaat echt fel tegen de orde van de berserkerprincipes |
|
Juischt! Den Absurd Berzerkerkult! |
|
+veel vliegenzwammen |
|
|
|
quote: Truste! |
|
Jeg er e Wiking Alle Vikingen hebben toch een baard?? Ik iedergeval wel..aleen wel een kale kop dus meer ..anyway de vrouw klaags dat mijn baard kieteld..daarom heb ik haar kaalgeschoren Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Dus je heb je vrouw kaalgeschoren omdat ze klaagt over jouw baard? Apart |
|
Hehe, die kan ik ook niet helemaal volgen. Bazzio Attacks!!! |
|
hmmmz merk dat jullie hier niet erg slim zijn dan |
|
quote: HAHAHAHAHAHAAHHAHAHAA Domme doosch. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 23-08-2005 12:53] |
|
quote: Ok, jij snapt het dus wel. Leg uit. |
|
Van ondere kaalgeshaved ofcourse.. Raak ik niet in de klit met haar.. En bier ruikt beter dan vis..... Jo lukku vi meinen saa( moonsorrow) Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Gast, jij bent echt wazig. Heersch [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 23-08-2005 13:59] |
|
quote: Ik snapt em! |
|
Gast, jij bent echt wazig. Heersch [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 23-08-2005 13:59] Dit vat ik dan maar op als een compliment Greetz..hail the Allfather Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
kijk, dit zijn baarden. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Nee, dat zijn Swiffers |
|
Tja, wat moet ik er van zeggen Against God and Government |
|
Aaaarco, zou je eens een baardloze foto van Regeer kunnen produceren? Volgens mij staat hem dat voor geen meter! [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 18-09-2007 11:08] Bruce Banner |
|
Scotfan, je lijkt op die kerel van de serie Shark, die moordenaar die zichzelf verdedigt in de rechtzaal. Of ben ik nu paranoide geworden? |
|
quote: Ik vond hem die sik anders beter staan dan die vieze alle-kanten-opstaande baard Zenial |
|
quote: Ik. |
|
Geen baard voor mij; die wijsheid is mij al heel vroeg bijgebracht. http://www.actionext.com/names_k/kinderen_voor_kinderen_lyrics/ik_ben_toch_zeker_sinterklaas_niet.html Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |