![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
neeh zoiets gaat echt fel tegen de orde van de berserkerprincipes ![]() |
|
Juischt! Den Absurd Berzerkerkult! ![]() |
|
+veel vliegenzwammen ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Truste! ![]() ![]() |
|
Jeg er e Wiking ![]() Alle Vikingen hebben toch een baard?? Ik iedergeval wel..aleen wel een kale kop dus meer ![]() ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Dus je heb je vrouw kaalgeschoren omdat ze klaagt over jouw baard? Apart ![]() ![]() |
|
Hehe, die kan ik ook niet helemaal volgen. Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
hmmmz merk dat jullie hier niet erg slim zijn dan ![]() ![]() |
|
quote: HAHAHAHAHAHAAHHAHAHAA ![]() Domme doosch. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 23-08-2005 12:53] ![]() |
|
quote: Ok, jij snapt het dus wel. Leg uit. ![]() |
|
Van ondere kaalgeshaved ofcourse.. Raak ik niet in de klit met haar.. ![]() En bier ruikt beter dan vis..... Jo lukku vi meinen saa( moonsorrow) Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Gast, jij bent echt wazig. Heersch ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 23-08-2005 13:59] ![]() |
|
quote: ![]() Ik snapt em! ![]() |
|
Gast, jij bent echt wazig. Heersch [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 23-08-2005 13:59] Dit vat ik dan maar op als een compliment ![]() ![]() ![]() Greetz..hail the Allfather Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
kijk, dit zijn baarden. ![]() gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
Nee, dat zijn Swiffers ![]() |
|
Tja, wat moet ik er van zeggen ![]() Against God and Government ![]() |
|
Aaaarco, zou je eens een baardloze foto van Regeer kunnen produceren? Volgens mij staat hem dat voor geen meter! ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 18-09-2007 11:08] Bruce Banner ![]() |
|
Scotfan, je lijkt op die kerel van de serie Shark, die moordenaar die zichzelf verdedigt in de rechtzaal. Of ben ik nu paranoide geworden? ![]() ![]() |
|
quote: Ik vond hem die sik anders beter staan dan die vieze alle-kanten-opstaande baard ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Ik. ![]() |
|
Geen baard voor mij; die wijsheid is mij al heel vroeg bijgebracht. ![]() http://www.actionext.com/names_k/kinderen_voor_kinderen_lyrics/ik_ben_toch_zeker_sinterklaas_niet.html Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |