|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Dit is niks zo. Laat maar weer staan. En niet naar Sgeiterdt luisteren. |
|
Och, och... Zo bedoelde hij het vast niet... [/troost] Black seeds of bunny! |
|
quote: Staat je goed! Too weird to live but much too rare to die.. |
|
mee eens! zouden meer mensen moeten doen! kurk bijvoorbeeld. I am mine own redeemer...! |
|
Hmmm vind het er zonder lange sik ook prima uitzien. Lijkt me wennen omdat je nu niet meer aan je sik kunt trekken zeg ma Beukfeest organisator | Some die and have to live, some live and have to die..... |
|
Ik vind de 2e foto beter maar dat heeft te maken met de salamanderposter ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik zie op beide foto's een baard(je)? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik vind op die zonder die talibanbaard toch beter. |
|
woord van de dag: talibanbaard! 666 x woordwaarde. nee, die vieze schaamharen aan de kin van de gemiddelde metalhead vind ik echt niet fijn als ik gepijpt wordt... I am mine own redeemer...! |
|
quote: Je had toch altijd meer last van de snor? Boeiender |
|
quote: jij meer als ik (toen)... I am mine own redeemer...! |
|
Ik had anders nog nooit zo genoten, als van die snor tegen mijn kloten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Jij hield dus wel van standje 69? Boeiender |
|
quote:Eigenlijk niet. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Hehe, denk het niet. Boeiender |
|
quote: Jiskefet Too weird to live but much too rare to die.. |
|
quote: Dan klopt jouw bewering niet. Boeiender |
|
quote: Nee joh, heeft een veeeeeeeeeeeeeeel langere baard, die grap. Boeiender |
|
quote:O. Ok. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Hele oude inderdaad. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Sorry, ik heb nu beeldpijn door mijn visueel ingestelde brein. Boeiender |
|
quote:Er zijn trouwens ook activiteiten waarbij die snor zonder 69 daar kan zitten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Zonder baard is in elk geval weer erg wennen maar geloof dat ik het weer even een tijdje kort laat |
|
Wtf, met je baard... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |