![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: nee hoor, je bent niet paranoide... ![]() gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
beter een halve baard dan tien in de lucht ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
beter een halve snor als een half kaal hoofd ![]() ![]() |
|
quote: Fok die halve, neem een hele! ![]() Ik wil wel maar het wil niet, beetje halfslachtig allemaal dat grasveldje bij mij. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
vies ding. Net alsof je een kraker op je kin hebt wonen ![]() |
|
quote: hehe even wachten he, bij mij heeft het ook al aardig lang geduurt maar vorig jaar lukte het dan eindelijk na 3 maanden zat er een redelijk sikje op. T groeit allemaal niet zo snel maar nu heb ik dan eindelijk een beetje een zichtbare. maar mn snor wil nu opeens wel snel groeien. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Twee weken geleden besloten dat ik ook maar een sik ga laten groeien. Is nu al wel redelijk gelukt, even zien hoe lang 'ie mag gaan worden. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
Ik heb besloten me de komende tijd dagelijks te scheren, nur bakkebaarden!!1 ![]() |
|
sikken zijn wel erg hip he, ik zie het steeds meer, opzich wel jammer dat het zo normaal wordt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Baardgroei is altijd al een vrij normale zaak geweest ![]() ![]() |
|
hehe dat is waar, maar ik zie steeds meer mensen die een sik willen(wat voor mij meer op een trend lijkt), maar het komt misschien ook wel door de leeftijd van de mensen waar ik mee omga. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Dat zal het zijn, mij viel het 1.5 jaar geleden op dat zoveel mensen een sik lieten staan. [Dit bericht is gewijzigd door slome op 19-09-2007 17:35] ![]() |
|
maar we verschillen 2,5 jaar! mijn vrienden groep neemt of eerder een sik of is ouder ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ik gokte zelf eerder op een achterstand bij ondergetekende ![]() ![]() ![]() |
|
quote: *lacht Regeer uit* Damn, dat staat je toch echt niet.. die sik van tegenwoordig is beter ![]() ![]() |
|
quote: *kijkt, kijkt nog eens* Ik zie de goede reden nog niet? ![]() |
|
quote: Mannen met baarden hebben lekkere tepels. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Wanneer spreek je eigenlijk van een ongeschoren bakkes en vanaf wanneer wordt het een baard? Ik scheer 1 á 2x per maand. Telt dat al? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Pas als er voedsel resten in blijven hangen is het een baard. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
dan heb ik vanaf mijn babyness al een baard ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Als ik dat zou doen heb ik een imam-baard ![]() ![]() |
|
hehe sochtens glad en savonds alweer een klein baardje zeker? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Jup. En binnen een week een ranzige volle baard. ![]() |
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |