![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Kunnen we beter aan jou vragen!! ![]() |
|
Ik weet toch niet waar JB zijn snor is gebleven GODVERDOMME! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
BOKKIE!!1 Deel het met ons. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Door die albumtitel mis ik hem. ![]() Ik had er wel een inktzwarte haar in, hopen dat dat doorzet. ![]() |
|
quote:WAUW ![]() ![]() |
|
Ikzelf heb laatst mij anderhalve week niet geschoren. Het resultaat was bedroevend: er zijn legio vrouwen met meer gezichtshaar dan ik. Waar ik mezelf steeds vaker op betrap, is dat terwijl ik bandjes kijk, en die hebben vaak baarden (ik hou immers van stoner rock), en ze zijn steeds vaker jonger dan ik (ik ben 33) dat ik denk "zelfs met baard zie je er nog uit als een broekie". Ik vind dat zo klein van mezelf. Maar ik kan er niets aan doen, en het is ook gewoon zo natuurlijk. Desalniettemin wou ik dat ik een mooie baard had. Verdorie. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
![]() ![]() Edit; dit soort dingen mis ik toch af en toe wel, nu ik minder en minder op ZM post ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 05-06-2012 20:22] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Hatsjikidee! ![]() |
|
quote:Gewoon laten groeien. Duurt even, en je ziet er een weekje of twee vreemd uit, maar daarna kun je het beginnen bij te houden, zodat het er vanaf dat moment verzorgd uit ziet terwijl je het tot aan de gewenste lengte laat groeien. Die fietsvakantie van je lijkt me een ideaal moment om er aan te beginnen. ![]() |
|
Ja, goeie tip idd, maar ik zie er dan wel écht raar uit hoor. Het groeit op mijn kin & richting mijn hals een beetje en een vies vlassig snorretje krijg ik ook. Maar op mijn kaken blijft het nagenoeg kaal, en op mijn wangen verschijnen dan wel weer een paar verdwaalde haren, die eerder thuishoren op de puist op de neus van de heks uit Hans & Grietje, dan op mijn eigen blotebillengezicht. Sucks to be me, denk ik. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Beeldscherm onder de koffie, thanks!! ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote:Vind je echt even heel zielig. ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Schaar, lijm, schaamhaar. Nuf said. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:Achoss, en ik dacht dat mijn gezichtshaar al zo langzaam groeide. ![]() Gewoon nonchalant tegen je fietsvrienden (?) zeggen "Goh, aangezien we toch al zo mannelijk gaan doen, zullen we afspreken ons gedurende de hele tocht niet te scheren? Dat lijkt me zo ontzettend jofel." Weten zij veel dat je dat al maanden van tevoren hebt bedacht, en dan kunnen zij niets lulligs meer over je tijdelijke vlaswangen zeggen. Naderhand dan gewoon even bijwerken, en klaar is M. Toffe fietstocht èn een toffe baard! ![]() |
|
Tegenwoordig een "keurige" baard, standje 4/5. Vorig jaar een half jaar alles laten staan en voor Imam (!) aangezien worden, geen grap. En mijn tip als je geen/bijna geen baardgroei hebt: gewoon glad houden. Altijd beter dan zo'n zwerfhond-look. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Verwonderlijk dat er mensen zijn die opscheppen over hun baard. Cheers ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
![]() Mij is ook eens gevraagd of ik een "holy man" was. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 06-06-2012 1:11] ![]() |
|
![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Fietsen met baard is zo kut joh. Bij thuiskomst je hele baard uitpluizen op bugs. Als je 3 uur later toevallig een kriebeltje aan je baard hebt denk je dat ze eitjes zijn gaan leggen. Schaamstreek laseren add. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door G.I.R.L. op 06-06-2012 5:29] Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Baard = winnen. Al is het alleen maar omdat je je niet hoeft te scheren. Alleen beetje trimmen, zo'n vies lang ding wil ik niet. Qua baard. Ja hoor... ![]() |
|
Heb altijd last van koude kin na het scheren. Weet dat nu al een paar jaar succesvol te voorkomen. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
Met een baardka? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |