|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
*wrijft over baard?* http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
*leent baard* http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: *plukt* "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
een halve snor dat zit wel knorr! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: haha dus net iets voor deze post ben ik op het idee gekomen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Baarden heerschen..ik laat em lekker lang en vol groeien.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Natuurlijk niet! Maar een beetje baard trimmen mag ook best wel. Niet te slordig, niet te netjes. |
|
quote: Rofl.. wat een held. |
|
Als ik een baard heb dan ben ik gewoon te lui geweest me te scheren (heeft Ralph volgens mij ook last van ). Daarnaast heb ik ook gevoelige huid die niet goed tegen scheren kan (doet reteveel pijn ). Tegenwoordig gaat het gelukkig al een stuk beter daarmee. |
|
Mijn baard groeit ook lekker door, maar zou wel iets voller mogen. Fuck the world and fuck you |
|
Zonder baard, voel ik mij naakt. |
|
Ik als een onthoofde mossel! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Niet onbekend, en als ik gewoon op m'n luie gemak ga scheren en het apparraat ga schoonmaken gaat dat branderig gevoel vast ook wel weg |
|
quote:Ik ben gewoon nat gaan scheren met de wat duurdere mesjes (wilkonson quatro). Dat ging bij mij al een heel stuk beter. |
|
quote: Nat scheren kost zoveel tijd lijkt me Ik heb een gilette fusion pakket gekregen, en ik weet niet hoe ik hem moet gebruiken, dus ligt hij in de kast te vergaan. |
|
Ja, als je niet weet hoe, dan kost het vrij veel tijd. Áls je het zou proberen. Lang, lang geleden deed ik het ook electrisch. Duurdere mesjes schelen idd. Ze zijn dan idd duurder, maar je doet er veel langer mee en het scheert veel prettiger. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Gewoon op je polsen, zo moeilijk is dat niet. |
|
Sjeezzz... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik scheer ook al tijden nat, die ene keer per week dat het voor mij nodig is haha. Zoals gezegd, koop het juiste spul. Ik scheer me altijd onder de douche; eerst even het gezicht wassen, goed warm water gebruiken dan worden je haren en huid wat zachter en gladder. Scheerspul (schuim/gel/lotion/whatever) erop, even een minuutje laten intrekken en hatsekiedee het mesje erover. Ook het mesje telkens afspoelen onder de douchekop, dan gaat het ook nog wat makkelijker. Geen centje pijn, nooit wondjes en een gladde huid. Ik ben het waard. Jij toch ook? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
nu met aminopeptiden. Suck my piss |
|
Het slechtst bewaarde beauty geheim. |
|
quote: |
|
Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |