![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoe dan ook, 20 cm. Damn. Lijkt me lastig met bangen. ![]() |
|
quote: Valt wel mee zoveel haar op m'n kop heb ik ook niet dusz. Een paar vlechtjes in de SIK en zwiep maar raak voor een knaak ![]() ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
Present hier! ![]() ![]() |
|
ik vind 't maar iritant een baard, en dan groeit 't ook nog vet snel bij mij, ik moet me elke 2 dagen scheren... De heerschappij, dat ben jij! ![]() |
|
tja, als je dan een baard laat staan heb je gewoon minder te scheren ![]() ![]() |
|
quote: Heb net gisteren een baard van zo'n 3,5 week weggeschoren. Ik zit nog steeds in de lucht onder mijn kin te plukken ![]() ![]() |
|
Baard, baard, dat is wel een grote benaming... Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Het is iig te lang om stoppels te noemen. ![]() |
|
quote: Je verveelt me. ![]() ![]() |
|
quote: hehe zelfde hier, ik vergeet het altijd ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() |
|
omg 2 weken niet scheren? Hahahaha dan ben ik echt een zwerver met mn uber baards dan! ![]() ![]() |
|
quote:Mooi! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: ![]() Dat dacht ik al. Om toch maar on-topic te zijn. Dit ben ik niet: ![]() ![]() |
|
Hippe baard, haal eens weg, ik ben een anonieme internetter. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
idd erg gaye baard! ![]() ![]() |
|
Ik ben hem al weer een tijdje kwijt, maar ik had een sik van 30 cm ![]() Was wel cool, maar niet altijd even handig ![]() Zenial ![]() |
|
mmm, een baard... zou wel handig zijn, wordt ik tenminste iets minder vaak voor een meid aangezien ![]() ![]() |
|
Had vroeger alleen een snor, maar toen werd ik altijd aangezien voor de broer van Ron Jeremy ![]() Nu voor de verandering sinds 1,5/2jaar een "pratende kut". Nu zien ze me als de broer van Gene Hoglan, maar dan met kort haar. Vind ik als drummer zijnde een hele verbetering ten opzichte van de Ron Jeremy vergelijking. ![]() ![]() |
|
Bakkebaarden Heerschen ook! Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Ik vind een baard echt niets. Sikje kan nog, Ligt aan hoe het staat bij iemand. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
achmed We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Ik heb een baard van een week en een pratende kut. Elke week gaat de grasmaaiert over mijn schedel en gelaat heen. Baard + harses standje 0, pratende kut standje 1. ![]() |
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |