![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Arhem Metal Meeting 2 jaar terug. Volgens mij moest je enorm zeiken toen want je ging blind richting wc's ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Oh, daar weet ik niets meer van, maar volgens mij is dat hetzelfde jaar dat ik in de nachtbus ruzie zocht met 40 Vitesse hooligans die vervolgens de bus uit werden gezet door 15 man politie, maar daarna stoeptegels door de ramen gooiden om me alsnog te raken. Ik was toen flink de weg kwijt, dus het zou zomaar kunnen dat ik je toen heb gemist haha ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
In de nachtbus heb je mij toen ook nog gesproken maar ik betwijfel ten zeerste of je daar nog herinneringen aan hebt. ![]() come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ja, dat weet ik nog, maar dat was een ander jaar, toen heb ik me redelijk gedragen ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Qua lengte zijn we gelijk.. alleen qua breedte win jij.. ik wil em gewoon onder de mondlijn houden, anders zit ie zo in de weg tijdens het beffen. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Onmogelijk schoon te houden![/moeder] ![]() |
|
Nee, dan de problemen bij het douchen en nadien droog worden ![]() ![]() |
|
de blower ronder.. werkt perfect Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Lemmy/mieszko baardje hier momenteel, trek het goed! JB! ![]() |
|
quote: Ehh hij zit toch per definitie al onder je mondlijn ? ![]() Maar weer eens een updateje van 3 weken geleden: ![]() @JB: Lemmy baarden doen het ook alijd goed! Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Zo, begint er hier ook weer een klein beetje op te lijken. Van vorige week op de bruiloft van mijn ouders. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
vind je dat nou handig zo'n hap zuurkool op je bovenlip? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
Kan uit ervaring wel zeggen dat je gezicht lekker warm blijft met dit weer ![]() ![]() |
|
Argus ziet eruit als fakking sinterklaas. ![]() |
|
Zijn je ogen van al die drugs nu ook al zo hard achteruit gegaan? ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Welke drugs? ![]() Sinterklaas, Kerstman, whatever. ![]() ![]() |
|
quote: Cool, je kunt zo in een King Arthur-tafereeltje. Jammer dat ik niet zo veel baardgroei heb. Bareuh... ![]() |
|
Er kwam toch weer voetbal geneuzel aan? Walla: http://www.carstache.com/products/firestache-orange-carstache En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
voetbalbaard Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: De geweldenaar van Lyon. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Dat moest natuurlijk een edit zijn. Ik heb ook een baard trouwens. Een hele mooie. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |