![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb eeeeindelijk een beeeeetje kweek, trek het wel hehe, moet uiteindelijk de crowbar/kirkwinndstein baard worden uiteraard hehehehe "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: Irritant is dat zeg. Ik heb binnen 12 uur alweer schuurpapier :S Zenial ![]() |
|
Vertel mij wat... 12 uur red ik niet eens. Voordeel is wel dat je er alle kanten mee uit kunt ![]() Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. ![]() |
|
Ja, maar Satan dan? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
HAAAAAAHAHAHHAHAHAHA!!! met je kop! ![]() |
|
Een halve snor en een hele "sik". Als het niet bijzonder dom zou staan, dan zou ik zeggen: "half werk", maar dat doe ik maar niet. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Voor de verandering weer eens aan het kijken hoe lang mijn sik kan worden. Zit nu op pakweg 8 cm. Op mijn werk riep iemand al ZZ Top naar me... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Maar die hebben toch baarden? Behalve Frank Beard, de drummer. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
De ironie... :') ![]() |
|
Laat sinds een paar dagen ook een pratende kut staan. Es kijken hoe lang dat kan worden. Heb een sterke baardgroei, dus moet wel een eindje kunnen komen.. spelfout weggehaald... ![]() |
|
Alweer van een tijdje terug, inmiddels is het allemaal weer wat korter: ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Ruikt ie ook zo??? ff een achterlijk iphone moment... ![]() met baard natuurlijk Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Nóg niet hihi..... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Echte mannen hebben baarden... en zo is het gewoon ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
![]() Mijn poging tot baard. Het enige wat me op een gegeven moment enorm irriteerde is de snor! Weet niet of ik er ooit gewend aan zal raken ![]() Nu toch maar weer sik + bakkebaarden ![]() ![]() |
|
Zal de gewenning zijn denk ik. Ik ben nu weer met een volle beharing aan het rondlopen en mijn wangen zijn dan de eerste tijd ook echt wennen. Maar goed, je moet er wat voor over hebben om op de winter voorbereid te zijn niet? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Baarden halen de oerman naar boven.. Gezichtsbeharing ftw!!!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Daarom heb ik ook alleen maar een ringbaard dingetje. Geen snor op mijn lip. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Korte sikjes kunnen nog wel,maar van die pratende kutten en befborstels..NOT done. ![]() =) ![]() |
|
Ik heb dit: ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
![]() Ik vind hem persoonlijk nog iets te "los", nog verre van perfect dus, maar allang blij zo hehehee "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: Als je er eenmaal een op die harige grot van je heb gehad , wil je niet meer anders.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Befborstels :') U heeft toch wel een kaalgeschoren doos dan he? want anders heb je geen recht van spreken. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 19-11-2008 21:02] ![]() |
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |