|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Alleen zo ver weg ... Ik heb gesproken |
|
Sinds kort eindelijk weer een "normale" metalbarretje gevonden in Haarlem. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Weet iemand nog een leuke uitgaansplek in de buurt van Sittard?En nee, niet de fenix, daar draaien ze bijna alleen maar nu- en gothicmetal shit! |
|
Ed & Rocco's in Geleen. |
|
ow ja...vergete Ga ik zaterdag heen! |
|
quote:Vind je het gek? Het is A ) Zondagavond; niet bepaald een fijne avond om uit te gaan. B ) veel te vaak om onduidelijke redenen gecancelled. C ) niet genoeg gepromoot... [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 01-10-2003 16:56] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Goedendag, Tipje Bibelot in dordrecht.. Als je verder niks te doen hebt heerscht het daar enorm Hier in de omgeving is het zoiezo fuck. Ook zit er in dordrecht 'Het Avontuur' (cafe'tje).. Weet iemand toevallig een goede Metalshop die op zondag open is? Gegroet Sophie |
|
beetje end weg |
|
quote:Dan ken je ook wel Elektra in Sliedrecht? Daar kan je je meestal wel goed vermaken. Ik ken eigenlijk vrij weinig metalshops in de omgeving. |
|
Het hoeft niet persee in de omgeving te zijn... |
|
En van Elektra heb ik nog nooit gehoord! |
|
De site ziet er niet echt schokkend Is het er elke zaterdag en vrijdag ok? Of moet je zeker weten wat er komt die avond voordat je midden in een duitseworstenhakketakkefeest staat? |
|
quote: Oh, das gek. Onlangs heeft Epica er nog opgetreden(22 sept). Meestal staan er wat kleinere of regionale bandjes. Kijk op www.elektra-sliedrecht.nl voor meer info. |
|
Ik moet ook zeggen dat ik nog nooit in Sliedrecht ben geweest.. |
|
quote: Deze post had ik nog niet gezien, hehe. Ja de komende tijd is er op het gebied van metal niet echt veel te beleven in Elektra. En die site word ook nooit echt goed opgedate. Dus je hebt ook nog nooit gehoord van 't jaarlijkse Tuinfeest wat altijd gehouden word in juni bij Elektra? |
|
Nee |
|
quote: Die vlakbij 't station? Is dat nou nog wat? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Jammer |
|
Is dat hip? |
|
bedoel je tuinfeest? |
|
Ja.. |
|
Het is eigenlijk gewoon een festival met wat bandjes en het word gehouden naast Elektra op een grasveldje. s'Avonds gaat men dan binnen verder. Wat bands die opgetreden hebben op tuinfeest de afgelopen jaren: Wings of Fury, Brainblast, Megadeth-coverband en Fenris. Al met al is het altijd wel gezellig met Tuinfeest |
|
Hehe WROAH |
|
haha, ik zit een beetje op Google te snuffelen over wat er op 't net over m'n stamkroeg te vinden is, best grappig om eens te doen. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |