|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik ken een paar lui (WW is een oude makker van me en met Xavier (slayergroupie met een wenkbrouw ging ik vroeg4r wel eens naar een concertje toen hij nog niet verbannen was). dus kom ik wel eens effe lezen of beide "heren" nog iets nuttig hebben in te brengen. dat blijkt dus nooit het geval te zijn. en Harry Potter R.E.G.E.E.R.T. |
|
quote: Ah? Dit is de Zware Metalen respectvolle benadering waar ik zo veel over hoor? Ik heb toch niet gezegd dat het vreemd was? Of wel? Vreemd... En Hunneke, Harry Potter rost alle andere jeugdliteratuur tot bloedpoeier. Maar daar is weer een ander topic voor. Godsamme! Ik leer het nooit! Ontopic, trut, ontopic! (En voor de tere zieltjes die zich nu aangesproken voelen: Niet doen! Ik heb het tegen mezelf.) Uitgaan... Ik ga morgen naar Arie en Silvester, telt dat ook? Of is er ook een apart cabarettopic? Edit: Even een spelfoutje weggewerkt. [Dit bericht is gewijzigd door Aaargh op 22-04-2004 22:57] “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Rossen to bloedpoeder??? Monolith deathcult lid? of fan? [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 22-04-2004 23:05] |
|
quote: Bloedpoeier, Hunneke, geen bloedpoeder. Oeh, gaan we er nu een spelletje van maken? Terwijl het toch heel makkelijk is, als je de juiste cd's maar in je kast hebt staan. Hint: Het is niet TMDC. Uitgaan, uitgaan... (Ik vind het belangrijk om ontopic te blijven, want anders word ik gemodereerd, snap je.) Ben dit jaar ook naar Bert Visscher geweest. Maar ik weet niet of die show nog draait op dit moment. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Ik ga in juni |
|
Arie en Sylvester zijn best grappig! Daar ben ik met mijn mammie nog heen geweest. Over een jaartje mag ik van mijn moeder eindelijk naar een concert van mijn lievelingsband, Cradle of Filth! Maar zij moet dan mee. Heeft iemand tips om d'r kwijt te raken daar of om er voor te zorgen dat ze niet mee gaat? Ik wil graag met Dani Filth praten. Dat vind ik ZO een lekker ding! |
|
quote: Okee nu geloof ik het niet meer, van wie is dit nepaccount??? Zenial |
|
Muur homeau F*ck hippies |
|
idd, die gasten zijn sneu Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik ben ook sneu, edoch zij bereiken het toppunt! I am the 1%. |
|
Ik kom wel vaak in de kroeg (oldenzaal) Of ik ga naar metropool (hengelo) En zo af en toe atak (Enschede). Maar mijn stam cafeetje blieft toch wa de kroeg Alleen de muziek is zooo achteruit gegaan daar! Je moet gewoon mooie muziek aanvragen. En dan maar afvragen of ze het spelen. Laatst Slayer - Angel of Death.. Fuck die dans floor dan, het wordt een pitvloor Bassist |
|
Gister naar Preston Palace geweest. Erg gezellig! Gratis en vlees Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Echt gratis is het toch niet , je moet een groot bedrag betalen om binnen te komen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Nee ok, gelukkig waren pap en mams zo vriendelijk Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Zoo, da's een luxe cadeau! Leuk hoor. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Het was gister weer gezellig in de stortebeker Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Ik ga wel uit ja. Meestal in meppel, dat is het dichst bij voor mij. Daar bezoek ik dan clouso of het unreal cafe. |
|
De Boothill in Utrecht en in Amersfoort |
|
quote: (is wel meer rock dan metal, maar swa, er is niets beters in A'foort. erm... Brutus??) [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 13-10-2004 15:23] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Zaterdag stortebeker Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Boothill Utrecht heerscht! A'foort ben ik (nog) niet geweest, moet ik binnenkort maar eens gaan kijken They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: strak plan |
|
Zit in Arnhem toch? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Dat ze nog bestaan.. Toen ik er kwam (bijna 4 jaar terug) was het daar alleen maar straight edge.. En aan die fantasnuitjes valt niet veel te verdienen als uitbater zijnde.. Een kleine snol zit zo vol. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |