|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
ik ben niet echt heel enthousiast over de kroeg bij mij in het dorp maar ja das niet zo gek als je in Buitenpost woont. |
|
quote: Heej Sophie, Jij komt uit dordt? |
|
En Taurus is een metalshop in Dordt. |
|
quote: Zwijndrecht.. |
|
Morgen ga ik weer naar strotebeker (Arnhem) Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Nee, ik ken hem persoonlijk, en hij vertelde mij niet meer aan verzoekjes te doen omdat toch altijd dezelfde nummers opleverde. En dan voornamelijk alleen van Rammstein en Metallica. |
|
quote: Wij zouden gaan, maar 2/3e was kapot (incl. mij na een weekje schnabbelen). Volgende week maar weer. En herhaalde vraag aan WXena: ooit nog Cafe One meegemaakt in Arnhem? |
|
Normaal kom ik ook in de stortebeker boven 2 weken geleden was ik er nog maar door concerten en feesten weinig tyd heel mischien dat ik deze zaterdag kom verder wil ik een keer naar Genesis in Nijmegen en het hardrock cafe in ede/wageningen AARGHHH |
|
quote: Zaterdag heb ik me ook vermaakt in de stort met oa een kotsende Phantom Lord Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
meestal ben ik gewoon buiten of binnen ga wel eens naar concertjes |
|
quote:dat was gezellig [Dit bericht is gewijzigd door Phantom Lord op 06-10-2003 19:22] FREEZE |
|
quote:Geheel en al... afgelopen dagen nog vaak over gedaan FREEZE |
|
quote: Woon jij in Buitenpost?? Ik in Kollum, nooit geweten dat er metallui in Buitenpost wonen |
|
rockefeller wageningen "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: Vrienden van mij waren er ook (rood krullend haar, luistert naar de naam Quinz) Hij zei dat er een vrouw met onwijs dikke tieten aan de bar zat. |
|
quote:Kan best.. heb eigenlijk nog maar weinig mee gekregen... Ben best blij dat ik die dan niet gezien heb FREEZE |
|
quote: Naar de So What? daar moet je alleen gaan als er iets speciaals is, anders zitten er dezelfde oude lui aan de bar, en de zelfde jongelui achterin. |
|
quote: En ik was en niet eens... Er zit wel vaak zo'n gothic grietje met stevige voorgevel. En een meisje achter de bar. Meer vrouwelijks zie ik er trouwens niet (buiten mezelf) als ik er ben. Rood krullend haar, dat zijn er meer. Zeker ook een sik en 2 meter lang. En zo te lezen ben ik best blij dat ik afgelopen zaterdag vrij brak was. Ik heb weer helemaal niks gemist.... |
|
quote:Yep, je hebt niets gemist hoor FREEZE |
|
Waar zijn er nogal eens leuke dingen te doen in Belgisch Limburg voor metal-mensen ? |
|
In zwolle zit tegenwoordig de Rock Inn, waar wel metal gedraaid wordt. Het is er nog niet echt heel druk omdat de meeste mensen naar de docter gaan nog steeds (waarschijnlijk omdat daar meer chickies zijn) maar het is op zich wel een coole tent. |
|
yohoooowww... was weer gezellie in de Stört afgelopen zaterdag!, hehehe, stja Mr. airwolf... weer wat gemist joh! Heej maar ghoulliette.. jij gaat trouwens vast ook wel mee naar Suncaged de 25e... need a ride? |
|
quote: Nog steeds Cremation aanstekers aan het slijten in die tent?? |
|
hahaha, ik geloof dat ze op aan t raken zijn... hij is er nu wel zuinig op!! Tijd voor SoulreaveR aanstekers |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |