|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: leuke naam hè?! |
|
Ik ging af en toe wel eens eeen biertje drinken in De Ster in Groningen, maar toen ik daar met een CD-tje van Emperor aan kwam was het van "Ga weg met die kankerherrie!" Toen zette die snorremans maar weer een plaat van Helloween op... Daar kom ik dus nooit meer... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik ging af en toe wel eens eeen biertje drinken in De Ster in Groningen, maar toen ik daar met een CD-tje van Emperor aan kwam was het van "Ga weg met die kankerherrie!" Toen zette die snorremans maar weer een plaat van Helloween op... Daar kom ik dus nooit meer... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
de febo Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Ik ga vaak of in Oss naar de kroeg het kaatje, maar omdat daar meestal niks te doen is en ik daar al te vaak ben geweest ga ik af en toe met vrienden naar de extase in tilburg...Maar ik ga veel liever naar een concert :D What is this hell you have put me through, Do as I say not as I do, pushed onto me what's wrong or right, hidden from this thing that they called live, Mijn forum |
|
VERDOMME!! Gisteren na Staddijk zijn we naar de Genesis gegaan. Trappetje af en een lekker donkere keldor. Verzoekjes hoorde ik meteen [ok, was niet druk]. |
|
quote: Hakkuh |
|
Ik ga gewoon met vrienden uit, niet met muziek. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
ja , t is moeilijk om naar een disco te gaan waar ze alleen de muziek draaien die de gemiddelde ZM bezoeker hier graag beluisterd, maar wat is dan belangrijker? schik hebben met je wat ze noemen.. vrienden en het naar je zin hebben, of telkens op een festifal of concert moeten wachten? Ik kies liever voor het laatste... hahaha Maar ieder zijn eigen. ik ga regelmatig naar de metropool in hengelo of anders wel een ander kroegie. aij maar tied van leven hebt.. |
|
Ach ja, ik ga eigenlijk alleen af en toe naar concerten tegenwoordig. Metalkroegen zijn vrijwel hetzelfde als gewone kroegen. Kutmuziek wordt er overal wel gedraaid en ik kom er toch alleen maar strontbezopen vandaan. [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 12-04-2003 17:52] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: genesis sucks, kleine kloot kelder 1 keer darkthrone voor de rest bagger |
|
quote:Vreemd, ik heb 3x Darkthrone gehoord, wat Immortal en black die ik niet bij naam ken, in het anderhalf uur dat we daar zaten. |
|
Hier in Leuven is al jarenlang helemaal niks meer. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Hier is nog nooit iets geweest. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: ik hoorde alleen veel dimmu en cradle eneh verzoekjes nee helaas meneer had het te druk, en de enige enslaved die ze hadden was die fucking monumensom ofzo |
|
quote: Vergelijkbaar met de Dynamo? |
|
quote:Minder leuke aankleding, maar qua verlichting misschien nog wel duisterder, en een stuk kleiner, wat een echt hol-effekt met zich meebrengt. |
|
De boothill in Utrecht is wel gezellie Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Roxy (Metal-disco) in Essen (D): elke zaterdag metal. Kleine zaal: black/thrash/death Grote zaal: death/core/industrial/heavy Matrix (disco) in Bochum (D): elke zaterdag metal en elke 2de en 4de vrijdag van de maand alternatieve metal (1 vloer) en gothic (3 vloeren) ...only dead people are cool... |
|
gaat nooit en te nimmer uit in Amsterdam. |
|
quote:en dat kan je je wel herinneren..... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik ben zo'nn beetje altijd te vinden in De Gonz Dit is een Societeit/jongerencentrum. Er wordt allen alternatieve muziek gedraait, veel metal (ook onbekende zooi) het merendeel van de bezoekers is metalhead, verder ook punk, ska, 80's enz... en het bier is goedkoop, 1,10 voor een (Amstel)tappie. Komt allen eens langs zou ik zeggen, opvrijdag sta ik altijd achter de bar. En we hebben ook een keer per maand bands staan. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Waar is deze toko dan "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
hmm jullie hebben nog mazzel in me durp wonen wel geteld 2 metalheads waarvan ik er 1 ben *zucht* Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |