IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Uitgaan voor metallieden. Vorige pagina | Volgende pagina
GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 05-11-2003 21:01 by GRAFTAK Wijzig reactieProfiel van GRAFTAKQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 oktober 2003 14:10 schreef blastmaster het volgende:
ik ben niet echt heel enthousiast over de kroeg bij mij in het dorp maar ja das niet zo gek als je in Buitenpost woont.




Ha Jelle, is u dat? SCROTUM!!!!!!



GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 05-11-2003 21:09 by GRAFTAK Wijzig reactieProfiel van GRAFTAKQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 oktober 2003 14:10 schreef blastmaster het volgende:
ik ben niet echt heel enthousiast over de kroeg bij mij in het dorp maar ja das niet zo gek als je in Buitenpost woont.




Ha Jelle, is u dat? SCROTUM!!!!!!



Griffin
Usericon van Griffin
Posted 05-11-2003 21:32 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

iemand had het ooit over een metalkroeg in Utrecht (behalve Stairway dan) weet iemand hier meer over?


broeinest
Eerste klas bitch!
Usericon van broeinest
Posted 05-11-2003 23:04 by broeinest Wijzig reactieProfiel van broeinestQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 5 november 2003 21:32 schreef Griffin het volgende:
iemand had het ooit over een metalkroeg in Utrecht (behalve Stairway dan) weet iemand hier meer over?


Na My Dying Bride ben ik naar Stairaway geweest. Ik kan je zeggen als je voor de muziek gaat is het niets. Er wordt echt van alles gedraait behalve death/black/thrash metal. Wist niet hoe snel ik er weer vandoor moest gaan.


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 05-11-2003 23:10 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2003 21:32 schreef Griffin het volgende:
iemand had het ooit over een metalkroeg in Utrecht (behalve Stairway dan) weet iemand hier meer over?

de boothill wellicht?
die is meer metal-georiënteerd dan de stairway, maar ik vond toch de stairway leuker. de boothill is meer voor boeren.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 06-11-2003 9:35 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

In Stairway heb je soms Hell Awaits, dat is wel gaaf, en soms is er wat in de Ekko, meer weet ik in Utrecht niet.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 07-11-2003 19:33 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Acu/De Pit gaat ook wel als er wat te doen is. Stairway vind ik ook wel leuk.


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 07-11-2003 21:21 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

Een vraagje doet iemand weleens de Gonz aan op de Soos avonden en zoja, is het daar nog een beetje te pruimen??


And my marlboro light


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 07-11-2003 21:37 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2003 21:21 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
Een vraagje doet iemand weleens de Gonz aan op de Soos avonden en zoja, is het daar nog een beetje te pruimen??


Ik doe bijna niet anders.
En ja ik vind van wel.


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 07-11-2003 21:41 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2003 23:10 schreef El Chulo het volgende:
de boothill wellicht?
die is meer metal-georiënteerd dan de stairway, maar ik vond toch de stairway leuker. de boothill is meer voor boeren.


Wat is er mis met boeren?


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 07-11-2003 22:45 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2003 21:37 schreef Pandora het volgende:
Ik doe bijna niet anders.
En ja ik vind van wel.


hmmm ok kan je de sfeer en de dominante muziekstijl(en) svp een beetje omschrijven??

[Dit bericht is gewijzigd door kleine Micha Banaan op 07-11-2003 22:46]


And my marlboro light


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 08-11-2003 20:14 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2003 22:45 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
hmmm ok kan je de sfeer en de dominante muziekstijl(en) svp een beetje omschrijven??

sfeer: rustig, relaxt en gezellig.
dominante muziek: hangt van het dominante soort bezoeker af. Meestal wel behoorlijk wat metal.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 08-11-2003 20:17 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

ik had ook nog beloofd aan iemand om een keer mee te gaan naar de gonz.. misschien ga ik een keer eind deze maand


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 08-11-2003 20:19 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2003 20:17 schreef Digerdoden het volgende:
ik had ook nog beloofd aan iemand om een keer mee te gaan naar de gonz.. misschien ga ik een keer eind deze maand


Dan moet je wel de 29ste gaan, want das thema avond. Dan is het altijd wat drukker.


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 08-11-2003 21:07 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

hmmm, ik ga binnenkort ook maar eens langs daar om het uit te proberen, ben benieuwd

wel hopen dat er iets ander publiek is dan op dat Goudse 'metal'festival van de zomer


And my marlboro light


broeinest
Eerste klas bitch!
Usericon van broeinest
Posted 09-11-2003 8:54 by broeinest Wijzig reactieProfiel van broeinestQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 5 november 2003 23:10 schreef El Chulo het volgende:
de boothill wellicht?
die is meer metal-georiënteerd dan de stairway, maar ik vond toch de stairway leuker. de boothill is meer voor boeren.


Ga liever naar een cafe waar boeren zijn dan waar de 14 jarige alto's overheerschen in Stairaway dus


BellaDamaNocturna
BIERKOMENNNNN
Usericon van BellaDamaNocturna
Posted 09-11-2003 10:46 by BellaDamaNocturna Wijzig reactieProfiel van BellaDamaNocturnaQuote dit berichthttp://img18.photobucket.com/albums/v53/BellaDamaNocturna/meversusme/th_Foto_1338.jpg

quote:
Op 6 oktober 2003 19:33 schreef ghoulliette het volgende:
Vrienden van mij waren er ook (rood krullend haar, luistert naar de naam Quinz) Hij zei dat er een vrouw met onwijs dikke tieten aan de bar zat.


eej quinz die ken ik groet hem maar van me als je hem weer ziet


AARGHHH


witch
bloembakvoetballuh
Usericon van witch
Posted 09-11-2003 11:12 by witch Wijzig reactieProfiel van witchQuote dit bericht

Hier in veenendaal hebben ze helemaal niks meer, eerst had je nog t hard rock cafe in de escape ,dat is nu nog maar 3x in de maand op vrijdag die andere vrijdag is het tienerdisco Ook hebben ze alle decoratie weggehaald(gitaren aan de muur,posters enz.)Er stonden van die grote banken enzo ook die zij weg en staan er nu van die kantine tafels


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 09-11-2003 12:09 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2003 21:07 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
hmmm, ik ga binnenkort ook maar eens langs daar om het uit te proberen, ben benieuwd

wel hopen dat er iets ander publiek is dan op dat Goudse 'metal'festival van de zomer


Je bedoelt lentepop? Das ook geen metalfestival, maar het is wel gratis en vuist trad op.
Maar Ik heb gisteravond wel de saaiste avond in twee jaar in de gonz beleefd. Tjesis wat een teringavond.


Ash
over datum geraakte nozem
Usericon van Ash
Posted 11-11-2003 13:48 by Ash Wijzig reactieProfiel van AshQuote dit bericht

quote:

de boothill wellicht?
die is meer metal-georiënteerd dan de stairway, maar ik vond toch de stairway leuker. de boothill is meer voor boeren.



boeren aan de macht! meer boeren in de saloon!

in utrecht is het tenminste nog te pruimen, amersfoort zit bv. nu vol met zwervende spijbelende snotskaters, en volgens mij waren er voor die figuren soosjes uitgevonden.

zo vind ik de stairway meer voor de zog. anouk-alto's, gothnichten en korpsballen.


You've got a lot of guts. Let's see what they look like!


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 11-11-2003 13:51 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

de ster in groningen !


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 11-11-2003 16:05 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2003 19:33 schreef MetalJan het volgende:
Acu/De Pit gaat ook wel als er wat te doen is. Stairway vind ik ook wel leuk.

hm, hoe kan ik daar komen?


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 11-11-2003 20:51 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2003 16:05 schreef Griffin het volgende:
hm, hoe kan ik daar komen?

Kijk op www.depit.nl, Griffin


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 11-11-2003 21:05 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

ah, merci!
vrijdag 's binnenlopen denk ik
edit: hehe shit er is niks te doen in dat zogenaamde ACU vrijdag
grr stairway vonk zo boring vorige keer

[Dit bericht is gewijzigd door Griffin op 11-11-2003 21:17]


Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 13-11-2003 20:52 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2003 17:31 schreef she_devil het volgende:
in de triangel in weert zit tegenwoordig meer volk uit eindhoven


dat wou ik net zeggen :D


O'er the surging flood of sea my spirit flies...


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen