|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ha Jelle, is u dat? SCROTUM!!!!!! http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: Ha Jelle, is u dat? SCROTUM!!!!!! http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
iemand had het ooit over een metalkroeg in Utrecht (behalve Stairway dan) weet iemand hier meer over? |
|
quote: de boothill wellicht? die is meer metal-georiënteerd dan de stairway, maar ik vond toch de stairway leuker. de boothill is meer voor boeren. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
In Stairway heb je soms Hell Awaits, dat is wel gaaf, en soms is er wat in de Ekko, meer weet ik in Utrecht niet. |
|
Acu/De Pit gaat ook wel als er wat te doen is. Stairway vind ik ook wel leuk. |
|
Een vraagje doet iemand weleens de Gonz aan op de Soos avonden en zoja, is het daar nog een beetje te pruimen?? And my marlboro light |
|
quote: Ik doe bijna niet anders. En ja ik vind van wel. |
|
quote: Wat is er mis met boeren? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: hmmm ok kan je de sfeer en de dominante muziekstijl(en) svp een beetje omschrijven?? [Dit bericht is gewijzigd door kleine Micha Banaan op 07-11-2003 22:46] And my marlboro light |
|
quote: sfeer: rustig, relaxt en gezellig. dominante muziek: hangt van het dominante soort bezoeker af. Meestal wel behoorlijk wat metal. |
|
ik had ook nog beloofd aan iemand om een keer mee te gaan naar de gonz.. misschien ga ik een keer eind deze maand "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Dan moet je wel de 29ste gaan, want das thema avond. Dan is het altijd wat drukker. |
|
hmmm, ik ga binnenkort ook maar eens langs daar om het uit te proberen, ben benieuwd wel hopen dat er iets ander publiek is dan op dat Goudse 'metal'festival van de zomer And my marlboro light |
|
quote: Ga liever naar een cafe waar boeren zijn dan waar de 14 jarige alto's overheerschen in Stairaway dus |
|
quote: eej quinz die ken ik groet hem maar van me als je hem weer ziet AARGHHH |
|
Hier in veenendaal hebben ze helemaal niks meer, eerst had je nog t hard rock cafe in de escape ,dat is nu nog maar 3x in de maand op vrijdag die andere vrijdag is het tienerdisco Ook hebben ze alle decoratie weggehaald(gitaren aan de muur,posters enz.)Er stonden van die grote banken enzo ook die zij weg en staan er nu van die kantine tafels |
|
quote: Je bedoelt lentepop? Das ook geen metalfestival, maar het is wel gratis en vuist trad op. Maar Ik heb gisteravond wel de saaiste avond in twee jaar in de gonz beleefd. Tjesis wat een teringavond. |
|
quote: boeren aan de macht! meer boeren in de saloon! in utrecht is het tenminste nog te pruimen, amersfoort zit bv. nu vol met zwervende spijbelende snotskaters, en volgens mij waren er voor die figuren soosjes uitgevonden. zo vind ik de stairway meer voor de zog. anouk-alto's, gothnichten en korpsballen. You've got a lot of guts. Let's see what they look like! |
|
de ster in groningen ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: hm, hoe kan ik daar komen? |
|
quote: Kijk op www.depit.nl, Griffin |
|
ah, merci! vrijdag 's binnenlopen denk ik edit: hehe shit er is niks te doen in dat zogenaamde ACU vrijdag grr stairway vonk zo boring vorige keer [Dit bericht is gewijzigd door Griffin op 11-11-2003 21:17] |
|
quote: dat wou ik net zeggen :D O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |