|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
als je veel geluk hebt draaien ze wel 's Hail & Kill in de altstadt |
|
quote: Je moet het ook aan Maartje vragen |
|
quote: In Gouda, precieze adres staat ook op de site. De Gonz one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:Dank je Ja er komt een nieuw (Metal??)Rock cafe in zwolle.. de rock inn.. hoe of wat weet ik niet. Mijn huisgenoot is er igg uitgenodigt om daar te gaan werken. Als hij mag draaien wat ie wil, komt het zeker goed. Je hebt natuurlijk ook op zondag middag (van 2 tot 7) metal middag in het popfront. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
kent iemand hier the cave in amsterdam??? |
|
quote: En vanavond flesh made sin Maargoed, zwolle is qua uitgaan behoorlijk ruk. Kom de laatste tijd wel in de docter weer, maar echt boeiend is het er niet. Ik wil dat metalcafe terug dat er 6 weken gezeten heeft! Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Yep, gave tent. Staat Aram nog steeds achter de bar ?? BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: weet `k niet. maar vrienden van mij moeten er vanavond spelen... |
|
Ik ben lui aan het worden. Vroeger ging ik nog 3x per week uit, toen werdt het 1x per week. Gisteren voor het eerst in een maand weer naar een metal-club (Hell Awaits in Stairway) gegaan. Daarvoor alleen Cyberia (ook maar 1x per maand, cyber-gothic/industrial) Ik ben echt lui aan het worden dus. Kzit liever bij vrienden thuis nu [Dit bericht is gewijzigd door Astaroth op 26-04-2003 13:22] "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
quote: Hehe je wordt oud! (ik was gister ook weer te moe om uit te gaan btw hehe) Zenial |
|
Hier nog 1...echt erg..zaterdagnacht 0.30..en ik ben moe Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Er is ook nog steeds de BBQ in Oostende en het jaarlijkse optreden van Outbreak in Nieuwpoort waar we beiden toch zooooooooo zat waren twee jaar op rij Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Metaalavond in trapnotov, het is dat ik bevriend ben met de DJ, anders werd er ook alleen maar troep gedraaid |
|
Trapnotov? bestaat dat nog steeds? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
juh |
|
Yuck...Trapnatov...ik hoorde dat er wel een leuk feest is..The Sanctuary. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Tsja , als ik uitga , moet ik me er maar bij neerleggen dat er geen Metal gedraaid wordt , aangezien hier in de buurt nergens zo'n Metalcafé ofzo is. En aangezien er hier ook maar heeeel weinig metalheads zijn , worden er ook in de gewone uitgaansgelegenheden weinig tot geen metal gedraaid. Ik let dus niet op de muziek als ik uitga , of ik doe wat gek op andere muziek moet ook kunnen vind ik |
|
ja lekker uit je plaat op de 80's one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: hehe zeker , zo van die oude swingende oldies zijn altijd wel plezant |
|
alleen aan het eind van de avond als je dronken bent. KIM WILDE! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
dan moet je vlugger dronken worden hé [Dit bericht is gewijzigd door Pred op 07-05-2003 14:53] |
|
quote: Ken het wel ja, ergens aan de buitenring van de gracht als ik het zo goed heb. 1 keer langsgelopen en eigenlijk nooit binnen geweest "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
apeldoorn is en blijft kankersaai met zijn ozzy is er verder in de landen nog at te beleven wat géén populaire huppelkankerhoerenslettenkutjes bar is? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Als ik uitga, dan is dat een concert (where-ever) Door het hele land... Of naar Groningen.. Daar heb je de Ster, en Vera... Ook ga ik daar wel naar een kroeg waar allerlei verschillende mensen komen. De Kanarie, heet dat.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |