|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: o ja, 't is ook waar, die heb je ook nog Ben ik een paar keer naartoe geweest en het is meer grind enzo toestanden aldaar Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
frontline in gent is meestal alleen goed voor optredens en ni echt om een pint te gaan pakken. En de kust en west-vlaanderen, daar kunnen we wel geraken maar om dan met de auto terug te rijden ( en da na véééle pintjes!!) |
|
Café Den verloren hemel in Gent is soms ook wel een toffe plaats voor metallieden. Er wordt geen metal gespeeld, maar wegens Purple Moon Records naast de deur zit er soms wel interessant volk. "I find your lack of faith disturbing." |
|
quote: idd, ben ik ook al eens geweest Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
En nog een positief punt aldaar: Ciney vant vat! Heuy! "I find your lack of faith disturbing." |
|
quote: Heee, toeme, wist ik nog niet Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: The Flame is erg saai! daar kwam ik toen ik 15 was ofzo! In amersfoort moet je gewoon naar de Karrrrrseboom! In a world of despair, our lives will end. Some without warning, while others die by design |
|
Goeie uitgaansplaatsen in Utrecht ja? Das goed nieuws (daar zit ik volgend jaar) Waarom zijn er dan ook geen fatsoenlijke metaluitgaansplaatsen in Uden? (daar zit ik nu dus :p) Er komen altijd zat mensen op de Pul af..! (Aaaaaaaals er ooit eens een (metal/rock)bandje komt :/)(Binnenkort Epica, hoihoi..) Hm. De Flakes in Veghel is wel oké, I guess. De Kobus in Zeeland is helemaal dooodgegaan (ik weet niet of iemand dat kent?) Dat is echt jammer :"( [edit] Dit is wel een erg lokale post, 'scuses. [Dit bericht is gewijzigd door The Grand Wazoo op 16-04-2004 9:47] Masturbation is not the same. |
|
quote:Laten we zeggen dat het van je standaarden af hangt. Het is te overleven maar om het nu goed te noemen nee.... |
|
Extase in Tilburg, maar das niet alleen metal Bij het afsluiten van dit scherm, zullen alle activiteiten met deze persoon worden geannuleerd... |
|
quote:Bijna geen metal bedoel je toch? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Wonderbaarlijk dat ik jou daar nog steeds tref dan Waag eens een dansje! |
|
quote: das het nadeel: dat verschilt dus per keer En het scheelt ook als er in 013 iets te doen is Bij het afsluiten van dit scherm, zullen alle activiteiten met deze persoon worden geannuleerd... |
|
Ik ga wel eens naar een band als er een in de buurt komt. .. |
|
quote:Eh ja, even naar metal luisteren bij iemand thuis, een optreden of in de Little Devil en daarna wat overbodige energie kwijtraken en met bekenden kletsen in Extase he. quote:Nou, zelfs daar wordt tegenwoordig nauwelijks meer naar gekeken. Het scheelt vooral wie er draait. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Wie nog regelmatig naar den Arnhemsche Störtebeker gaat zal mij daar wel eens tegenkomen Rotting away is better than being gay |
|
Laatst nog in de Altstadt (of hoe de fuck ik dat ook moet schrijven) in Eindhoven geweest... LACHWEKKEND! Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
hehe vond het opzich een best sfeervolle koreg maar metal..? wel eens een metal band zien optreden (geen idee hoe ze heetten maar was best gaaf) wat dan weer wel metal was natuurlijk MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
sfeervol? Als ze raar beginnen te staren naar mensen met lang haar vind ik het allang niet meer sfeervol, gelukkig hadden ze WEL Hertog uit de tap! Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Ligt het aan mij of wordt het uitgaan voor metallui steeds minder? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Jup, ik begon me ook al af te vragen of dat nu aan mij lag. Waarschijnlijk is de scene niet belangrijk genoeg meer bij de kroegbazen en vinden ze maar dat we thuis gezellig bij schoonmoe op de bank kopjes koffie moet gaan drinken! Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: toen ik er was was er nauwelijks volk hehe dat scheelt wel (was een vrijdagavond geloof ik) MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
quote:Ah, dat is beter ja , ik was er op een zaterdag-avond, posers all over the place! Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: Ja maar ook tenten die eerst metal waren en langzaam verwateren tot een doorsnee tent. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |